بانک آینده رویش و زندگی را روانه بازار مالی کرد

در راستای سیاست افزایش دسترسی مردم به تسهیلات بانکی، پس از ابلاغ و اجرای دو طرح اعتباری رویش و زندگی، که به منظور ارائه تسهیلات خرد، متناسب با نیازهای قشر عمده جامعه از سوی بانک آینده در تمامی شعب بانک، ارائه گردید، از ابتدای سال 1393 تاکنون، بیش از20هزار نفر، تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در قالب طرح‎های اعتباری "رویش" و "زندگی"، در زمینه‎های کمک هزینه خریدکالا، خریدخودرو و بازسازی‎مسکن ب ه مشتریان بانک، تسهیلات پرداخت می‏گردد.
مشتریان، متقاضیان و علاقه مندان به استفاده از مزایای این طرح‎ها و دریافت تسهیلات، می‏توانند به کلیه شعب بانک‎آینده در تهران و شهرستان‎ها مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط بانک با شماره تماس 27663200-021 تماس حاصل نمایند. در زمینه‎های کمک هزینه خریدکالا، خریدخودرو و بازسازی‎مسکن ب ه مشتریان بانک، تسهیلات پرداخت می‏گردد.
مشتریان، متقاضیان و علاقه مندان به استفاده از مزایای این طرح‎ها و دریافت تسهیلات، می‏توانند به کلیه شعب بانک‎آینده در تهران و شهرستان‎ها مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط بانک با شماره تماس 27663200-021 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  −  37  =