خبر اولاند از دعوت ایران برای نشست پاریس

جرارد بابت نماینده پارلمان فرانسه که رئیس کمیسیون دوستی فرانسه و سوریه در پارلمان است، اعلام کرد فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در نشست دیروز جمعه خود با برخی نمایندگان در آستانه دیدار خود از عراق گفت که از ایران نیز برای حضور در کنفرانس بین المللی در مورد عراق دعوت به عمل خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رئیس جمهور فرانسه اعلام کرده است که از ایران نیز برای حضور در کنفرانس بین المللی در مورد عراق دعوت به عمل خواهد آمد.

به گزارشتسنیم به نقل از پایگاه خبری المنار، جرارد بابت نماینده پارلمان فرانسه که رئیس کمیسیون دوستی فرانسه و سوریه در پارلمان است، اعلام کرد فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در نشست دیروز جمعه خود با برخی نمایندگان در آستانه دیدار خود از عراق گفت که از ایران نیز برای حضور در کنفرانس بین المللی در مورد عراق دعوت به عمل خواهد آمد.

این کنفرانس قرار است روز دوشنبه 15 سپتامبر جاری برگزار شود. این در حالی است که صبح همان روز منابع نزدیک به وزارت خارجه فرانسه اعلام کردند که این موضوع هنوز نهایی نشده و بین هم‌پیمانان در حال بررسی است.

در حالیکه چند کشور از جمله عراق، بحرین و فرانسه از دعوت ایران به کنفرانس پاریس استقبال کرده‌اند اما مقامات آمریکایی دیروز اعلام کردند با مشارکت ایران در این اجلاس مخالفند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +    =  10