آمریکا برای توجیه افکار عمومی جهان نیازمند همراهی ایران است

سفیر سابق ایران در لبنان گفت: اگر هدف واقعی یک جنگ، علیه تروریسم و به ویژه جریان‌های تکفیری تروریستی باشد، انجام این جنگ بدون حضور جمهوری اسلامی ایران امکان ندارد و به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از باشگاه خبرنگاران "غضنفر رکن‌آبادی"  در بیان دلایل اصرار آمریکا و جبهه غربی به ایران، برای پیوستن به ائتلاف تضعیف داعش، گفت: بعد از پیروزی که در جنگ غزه حاصل شده است، جایگاه ایران به عنوان رکن اصلی پراقتدار جبهه مقاومت مشخص شده است و برکسی پوشیده نیست که اگر هدف واقعی یک جنگ، علیه تروریسم و به ویژه جریان‌های تکفیری تروریستی باشد، انجام این جنگ بدون حضور جمهوری اسلامی ایران امکان ندارد که به هدف و نتیجه برسد. 

سفیر سابق ایران در لبنان تاکید کرد: اگرچه آن‌ها فریبکارانه و نمایشی صحبت می‌کنند، اما ما قبل از هر کشور دیگری با ارسال کمک به مردم عراق برای مقابله با تروریست‌های تکفیری اقدام عملی کرده‌ایم. 

وی اظهار داشت: افکار عمومی در دنیا سوال می‌کنند که اگر نیت آمریکا واقعا مبارزه با جریان‌های تروریستی است، مگر می‌شود بدون مشارکت صاحب اصلی این موضوع و کسی که قدرت تاثیرگذاری دارد و ارتباط استراتژیکی که جمهوری اسلامی با عراق دارد و قدرت بر‌تر منطقه محسوب می‌شود، علیه تروریسم اقدام کرد؟ 

رکن آبادی تصریح کرد: این موضوع هم مثل ژنو 2 می‌شود که از کشور دورافتاده‌ای مثل استرالیا که ربطی به سوریه نداشت دعوت شد، ولی کشوری مثل جمهوری اسلامی که بیشترین تاثیرگذاری و بهترین رابطه استراتژیک با سوریه را داشت، به کنفرانس دعوت نکردند. 

وی در پایان گفت: در موضوع مبارزه با داعش هم سوال افکار عمومی این است که اگر شما نیت واقعیتان مبارزه با تروریسم است، چطور یکی از اصلی‌ترین و موثر‌ترین کشور‌ها را دعوت نکردید و حضور ندارد؟ بنابراین ناچار هستند در پاسخ به افکار عمومی جهان و پیشبرد سیاست فریبکارانه خودشان حداقل در بعد رسانه‌ای هم بزرگنمایی کنند که ما خواستار حضور ایران در ائتلاف تضعیف داعش هستیم. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  70  =  72