فرار از زندگی هردم«بیل»!

برای من حتی یک شب تا صبح سر کردن در چادر یا حتی خانه های محلی بدون تسهیلات رفاهی معمول قابل تحمل نیست. آیا شما هم مانند من وقتی برای چند ساعت آب یا برق قطع می شود، انگار دنیایتان به پایان رسیده است؟ اگر به خاطر سهل انگاری در پرداخت به موقع شارژ برای یک شب به اینترنت دسترسی نداشته باشید، مثل من استخوان درد می گیرید؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از هفته نامه چلچراغ برای من حتی یک شب تا صبح سر کردن در چادر یا حتی خانه های محلی بدون تسهیلات رفاهی معمول قابل تحمل نیست. آیا شما هم مانند من وقتی برای چند ساعت آب یا برق قطع می شود، انگار دنیایتان به پایان رسیده است؟ اگر به خاطر سهل انگاری در پرداخت به موقع شارژ برای یک شب به اینترنت دسترسی نداشته باشید، مثل من استخوان درد می گیرید؟

حالا تصور کنید عده ای هستند (آن هم عده قابل توجهی) که داوطلبانه از سیم برق و تلفن و لوله کشی آب و … دل می کنند. به این نوع زندگی Living Off the Grid یا Off the Grid می گویند. شاید معادل فارسی آن چیزی بشود در مایه های زندگی خارج از شبکه یا زندگی بدون تاسیسات شهری (؟)

فرض کنید امکان فرار از شلوغی شهر را داشته باشید. فرض کنید تاب دل کندن از خانه مدرن و راحت تان را داشته باشید، حالا یا برای کمک به حفظ محیط زیست یا برای خلاصی از شر هزینه ها و قبوض روزافزون. در اینصورت می توانید به جنبش رو به رشد «زندگی بدون تاسیسات شهری» بپیوندید. برای رهایی از سگ دو زدن، این بهترین راه حل است.
 

احوالات

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  8