۳ مشکل جدی برای پرسپولیس

تنها برخوردهای حمید درخشان با مدیران این باشگاه به همان روزهایی برمی‌گردد که قرار بود نیمکت را از دایی بگیرند و به او بسپارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،آقای سرمربی البته چند باری هم به بهانه امضای قراردادش به باشگاه رفت اما هرگز فرصتی دست نداد که آسوده خاطر روبه‌روی مدیران باشگاه بنشیند و از مشکلاتی که پرسپولیس را به ناکامی کشانده حرف بزند. هیات مدیره و سرپرست باشگاه هم البته درخواستی برای دیدار با درخشان و شنیدن صحبت‌هایش نداشته‌اند و همین که تیم نتیجه می‌گیرد، برای رضایت آنها کافی است.

حمید درخشان اما یک همنشینی مفصل با مدیران باشگاه را در برنامه‌هایش گنجانده و منتظر است تا برای نشستن پای حرف‌ها و شنیدن خواسته‌هایش وقتی تعیین کنند. آقای سرمربی با کمک دستیاران خود گزارشی بلندبالا از وضعیت پرسپولیس و بازیکنانش تهیه کرده و تمام کمبودها و خواسته‌هایش را هم در همین گزارش جای داده است.

3 مشکل جدی برای پرسپولیس

مشکلات پرسپولیس در سه دسته تقسیم‌بندی شده‌اند و همین روزها است که به دست مدیران باشگاه هم برسد. اصلی‌ترین و نخستین مشکل پرسپولیس و بازیکنانش را حمید درخشان روحی روانی خوانده و البته راهکارش را هم ارائه کرده است؛ صحبت کردن با بازیکنان و تمدید پیروزی‌های تیم. درخشان اما از باشگاه هم خواسته که با تزریق پول به بازیکنان، نقش خود را در بالا بردن روحیه آنها به درستی ایفا کند و بهانه دست‌شان ندهد. مشکل دوم اینطور که آقای سرمربی تشخیص داده و البته در بازی‌های پرسپولیس کاملا به چشم می‌آید، بدن‌های ضعیف بازیکنان است.

درخشان در این چند روزی که به پرسپولیس آمده به قول خودش برای برطرف کردن همین مشکلات اجازه تعطیلی تمرین‌ها را نداده و از دستیارانش خواسته که روی ضعف بدنی تک تک بازیکنان کار کنند. او تغییر شرایط بدنی را به شرایط اردویی که قرار است در نیم فصل برگزار شود، گره زده و با توضیح آنچه برای از بین بردن مشکلات بدنی نیاز است از باشگاه خواسته که بهترین کشور را برای برپایی اردوی قرمزپوشان در نظر بگیرد. مشکل دیگری هم هست که اتفاقا بیش از همه به چشم می‌آید و آن، کمبود بازیکن است. با تنها یکی دو بار تماشای بازی‌های پرسپولیس می‌توان جاهای خالی در ترکیب این تیم را دید، حمید درخشان هم برای پر کردن همین پست‌ها است که بازیکن جدید طلب کرده. پیش‌تر البته به او گفته بودند که فعلا دنبال بازیکن نباشد اما با توجه به رفتن پولادی و احتمال جدایی ماهینی و محرومیت خانزاده، درخشان چاره‌ای جز جذب بازیکن ندارد.

رفع مشکلات فنی هم به دست خود او و کادرش است که اتفاقا آقای سرمربی بخشی از گزارش‌اش را هم به آن اختصاص داده. این گزارش را اما جز خود درخشان هنوز هیچ‌کس نخوانده و حمید درخشان هم منتظر است فرصتی را که از باشگاه طلب کرده، در اختیارش بگذارند تا بتواند این گزارش را ارائه کند و از بالادستی‌هایش راهکار بگیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  7  =