فرصت یک هفته ای کمیسیون صنایع به وزیر

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت:‌ این کمیسیون یک هفته به وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت برای ارائه گزارش دقیق درباره روند جذب و تعدیل نیرو در وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت فرصت داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از فارس: الله‌وردی دهقانی، نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی در مورد جزئیات جلسه امروز کمیسیون صنایع گفت:‌ جلسه امروز با حضور غلامرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ در این جلسه سؤالات سیدحمیدرضا طباطبایی نائینی، نماینده مردم نائین در مورد استخدام‌ها و اخراج‌ها و شبکه‌های صنعتی و یونس اسدی نماینده مردم اردبیل در مورد راهبرد وزارت صنعت در قبال معادن از وزیر مطرح شد.

دهقانی از قانع نشدن اسدی و فرصت یک هفته‌ای کمیسیون به وزیر برای ارائه گزارش دقیق در مورد استخدام‌ها و تعدیل نیروها در این وزارتخانه خبر داد و گفت:‌ در ادامه جلسه، بندهای دیگری از لایحه مخابرات نیز به رأی گذاشته شد که به تصویب کمیسیون رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. حسنی می گوید

    وزارت راه و شهرسازی, شرکت ساخت و توسعه در مورخ 1390/8/15 تعدیل نیرو انجام داد و ما را به ناحق از کار بیکار کرد و درعوض استخدامی های اتوبوسی را نگه داشت , شکایت در دولت دهم و حتی دولت یازدهم هم فایده نداشت و الان 3 سال است که ما بیکاریم ای کاش آقای روحانی دستور می داد به تعدیل نیروی ناحق دولت گذشته رسیدگی می شد.

ارسال یک پاسخ

35  ⁄  7  =