ایجاد درگاه‌ الکترونیک در نمایندگی‌های بیمه ایران با همکاری بانک کشاورزی

مدیر شعبه تجارت بیمه در مراسم تبادل تفاهمنامه همکاری با بانک کشاورزی گفت: به دنبال ارتقاء سطح همکاری دو جانبه با بانک‌های داخلی بوده و معتقدیم بانک‌ها شریک استراتژیک این شرکت بیمه‌ای هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه ایران، خسرو حقیقی پناه پس از امضای تفاهمنامه با بانک کشاورزی هدف از برگزاری نشست دوجانبه را هم‌اندیشی و بهره‌مندی از نقطه نظرات نمایندگان بانک کشاورزی درباره صنعت بیمه ایران عنوان کرد و افزود: تبادل تفاهمنامه میان بیمه ایران و بانک کشاورزی در راستای استفاده از ظرفیت‌های دو سازمان صورت گرفت و به طور حتم می‌تواند مورد توجه مخاطبان واقع شود.

وی افزود: بانک کشاورزی در حوزه مشتریان و اموال بانک یکی از بانک‌های توسعه یافته کشور است و اثربخشی مناسبی در جامعه و میان مردم دارد در همین راستا بیمه ایران به عنوان یک مشتری پایدار و وفادار در کنار بانک کشاورزی می‌تواند باعث افزایش این اثربخشی شود.

مدیر شعبه تجارت شرکت سهامی بیمه ایران در ادامه با اشاره به توانمندی بالای مالی و قبولی اتکایی این شرکت اشاره کرد و افزود:‌ بیمه ایران با بیش از 4500 میلیارد ریال رتبه هفدهم فروش دربین 500 کشور برتر را در اختیار دارد و در زمینه مراکز اجرایی، فروش و خدمات مناسب پس از آن همانند خسارت سیار یکی از پرتعدادترین مراکز اجرایی کشور است.

وی اضافه کرد: ‌بیمه ایران در بازار سرمایه نیز حضور پررنگی دارد و در توسعه بیمه‌های عمر با هدف حمایت از کانون خانواده به تازگی طرح های جدیدی را روانه بازار کرده است.

به گفته وی مسئولان این شرکت در ابتکارات خود بسته‌های بیمه ای را بنا به نیاز و تقاضای بازار طراحی و به مشتریان عرضه می کنند ‌از این رو می‌توانیم خدمات مناسبی را به همکاران بانکی خود ارائه کرده و در نقطه مقابل از خدمات بانک‌های بزرگ برای دسترسی بیمه گذاران به خدمات آسان‌تر بهره‌مند شویم.

حقیقی پناه ادامه داد:‌بیمه ایران رهبر و سکاندار صنعت بیمه در کشور است اما به هیچ وجه خود را رقیب سایر شرکت های بیمه‌ای نمی داند بلکه همواره نقش حمایتی از آنها دارد.

معاون استان تهران و مناطق آزاد بانک کشاورزی نیز در این ارتباط گفت:‌ در تمام نمایندگی‌های بیمه ایران درگاه الکترونیکی دایر خواهیم کرد.

ایرج یوسفی با بیان اینکه این بانک با تجهیز سیستم‌های خود امکان دریافت حق بیمه و پرداخت خسارت این شرکت بیمه‌ای را فراهم خواهد کرد،افزود: بانک کشاورزی کامل‌ترین سیستم بانکی را درکشور دارد و این مهم را برای بیمه ایران انجام خواهد داد.

وی افزود:‌با تبادل این تفاهمنامه از این پس تمامی مبادلات بانکی شرکت سهامی بیمه ایران اعم از سیستم دریافت و پرداخت از طریق شعب بانک کشاورزی به صورت الکترونیکی و از طریق سیستم پایا انجام خواهد شد.

معاون استان تهران و مناطق آزاد بانک کشاورزی تصریح کرد:‌ بیمه ایران قوی‌ترین بیمه کشور است و از اینکه با تبادل این تفاهمنامه سطح همکاری های دوجانبه را افزایش دادیم بسیار خوشحالم و آن را افتخاری برای بانک کشاورزی می دانم.

یوسفی ادامه داد:‌ امیدواریم در آینده نزدیک در تمامی نمایندگی‌های بیمه ایران درگاه الکترونیکی دایر کنیم تا این شرکت، خدمات بانکی را از طریق درگاه‌های الکترونیکی این بانک انجام دهد.

وی با بیان اینکه عشق به مردم و تولید مواد غذایی بزرگترین افتخار مدیران و کارکنان این بانک دولتی است،اظهارداشت:‌ بانک کشاورزی تنها بانکی است که در روستاها شعبه دارد و فعالیت می‌‌کند در همین رابطه اگر بیمه ایران پوشش بیمه‌ای مناسبی برای روستاییان داشته باشد می‌تواند با استفاده از خدمات بانکی این بانک در روستاها به ما در کمک به آبادانی و توسعه و رشد و شکوفایی کشور کمک کند.

وی درباره امضای این تفاهمنامه نیز عنوان کرد:‌ تعامل بین بانک و بیمه از قدیم مرسوم بوده و در سایر کشورها نیز وجود دارد از این رو درصدد هستیم این خلاء‌ را با تعامل با بیمه ایران پرکنیم.

یوسفی اضافه کرد:‌بانک کشاورزی به عنوان بانک دولتی نمی تواند بیمه در کنار خود داشته باشد همچنین بیمه ایران نیز به عنوان تنها بیمه دولتی کشور نمی تواند بانکداری کند و فاقد سیستم بانکی است،معتقدیم این دو مجموعه درکنار هم می توانند به عنوان مکمل عمل کنند و سریع‌تر به نیازهای خود دسترسی پیدا کنند بر همین اساس این تفاهمنامه مبادله شد.

معاون استان تهران و مناطق آزاد بانک کشاورزی با اشاره به اعتبار بالای بیمه ایران در بین مردم تصریح کرد:‌ بیمه ایران 50 درصد سهم بازار بیمه ای کشور را در اختیار دارد ما نیز با 1918 شعبه پس از بانک صادرات و ملی بیشترین تعداد شعب را در کشور داشته و از نظر پراکندگی جغرافیایی در کشور رتبه نخست راداریم از این رو با توجه به توانمندی های دو مجموعه می توانیم به یکدیگر کمک کنیم.

یوسفی هدف اصلی از تاسیس بانک کشاورزی در بازار پولی کشور از 82 سال پیش تاکنون را ارایه خدمات بانکی برای جامعه کشاورزی عنوان کرد و افزود:‌ دومین هدف از تاسیس این بانک کسب سود و تعهدات اجتماعی است در واقع رسالت اصلی بانک کشاورزی توسعه بخش کشاورزی است که با در اختیار داشتن کامل‌ترین سیستم الکترونیکی دریافت و پرداخت و روزانه بیش از شش میلیون تراکنش بانکی نشان می‌دهد ما به این مهم دست یافته ایم و امیدواریم با امضای تفاهمنامه با بیمه ایران خدمات بانکی خود را بیش از این گسترش دهیم.

در آیین مبادله تفاهمنامه بیمه‌ای- بانکی بین شرکت سهامی بیمه ایران و بانک کشاورزی تعدادی ازمدیران ستادی وفنی این دو سازمان شرکت داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄  8  =