نشست مدیران بانک صنعت، معدن و تجارت از سراسر کشور در زاهدان آغاز شد

با حضور معاون وزیر و مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، نشست سراسری مدیران ارشد بانک‌های صنعت، معدن و تجارت در زاهدان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،علی امینی مدیر بانک صنعت و معدن سیستان و بلوچستان ‌صبح امروز در حاشیه این مراسم ‌ اظهار کرد: با حضور علی اشرف افخمی معاون وزیر و مدیرعامل بانک صنعت، معدن، نشست سراسری مدیران ارشد بانک‌های صنعت، معدن و تجارت در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شد.

مدیر بانک صنعت و معدن سیستان و بلوچستان افزود: این نشست با هدف تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سیستان و بلوچستان در تمامی زمینه‌ها به ویژه در حوزه صنعت و معدن برای جذب مشارکت و سرمایه‌گذاری بانک‌های صنعت و معدن و شرکت‌های هم‌خانواده آن در سراسر کشور در حال برگزاری است.

این مسئول ادامه داد: 120 نفر از مدیران بانک‌های صنعت و معدن سراسر کشور و مدیران ستادی این بانک در این نشست یک روزه که تا بعد از ظهر امروز ادامه دارد، حضور دارند.

امینی بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست، ظرفیت‌سنجی، جذب سرمایه‌گذار و در نهایت برگزاری جلسات کارشناسی و اجرای پروژه‌های مختلف در سیستان و بلوچستان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  20