۱۳ مهر؛ آخرین مهلت حضور در جشنواره فرابانک نوین بانک اقتصادنوین

علاقه‌مندان حضور در قرعه‌کشی جشنواره فرابانک نوین بانک اقتصادنوین تا پایان روز یک‌شنبه 13 مهر 93 فرصت دارند تا با استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیکی این بانک شانس خود را برای برندن شدن در این جشنواره افزایش دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین این بانک با هدف ترغیب هموطنان به استفاده از خدمات الکترونیکی، جشنواره خدمات بانکداری الکترونیکی "فرابانک نوین" را برگزار کرده است که پایان روز یک‌شنبه 13 مهرماه آخرین مهلت حضور در این جشنواره می‌باشد.
بر این اساس علاقه‌مندان حضور در این جشنواره تا پایان این روز فرصت دارند تا با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصادنوین شانس خود را برای برنده شدن جوایز ارزنده این جشنواره افزایش دهند.
بر اساس این گزارش موبایلبانک، اینترنتبانک، اینترنتبانک همراه، تلفنبانک، خودپرداز و پایانه‌های شعبه‌ای از جمله خدمات این بانک است که هموطنان عزیز می‌توانند با استفاده از این خدمات امتیاز بیشتری کسب کنند.
بانک اقتصادنوین در جشنواره خدمات بانکداری الکترونیکی"فرابانک نوین" به استفاده کنندگان از خدمات و ابزارهای الکترونیکی خویش جوایز ارزشمندی از جمله خودرو سانتافه، سوناتا، اکسنت و جوایز نقدی به قید قرعه اهدا خواهد کرد.
علاقه‌مندان به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین فرابانک نوین برای حضور در این جشنواره و اطلاع از امتیازات کسب شده لازم است نسبت به ارسال عدد 1 به شماره 200054 در طی جشنواره اقدام نمایند.
محاسبه امتیازات هر کارت به شیوه‌ای است که با ارسال عدد 1 حتی در روز آخر جشنواره و رسیدن به سقف‌های امتیازی امکان برنده شدن را مهیا می‌کند.
لازم به ذکر است جشنواره فرابانک نوین بانک اقتصادنوین صرفا مختص مشتریان این بانک نیست و دارندگان تمام کارت‌های شبکه شتاب نیز با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی این بانک حایز شرایط حضور در قرعه‌کشی این جشنواره خواهند بود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند ضمن مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک اقتصادنوین به آدرس www.enbank.ir با مرکز ارتباط نوین به شماره 48031000-021 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  8  =  1