پیش بینی وضع هوای کشور طی ۲ روز آینده

طی دو روز آینده در برخی مناطق سواحل غربی دریای خزر، استان اردبیل و شمال آذربایجان شرقی افزایش ابر، بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، طی دو روز آینده در برخی مناطق سواحل غربی دریای خزر، استان اردبیل و شمال آذربایجان شرقی افزایش ابر، بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، روز شنبه بر مقدار بارش ها در سواحل دریای خزر افزوده می شود وگستره بارش ها به برخی مناطق شمال شرق کشور نیز می رسد.

گفتنی است، طی سه روز آینده در برخی نقاط استان های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پراکنده رخ خواهد داد.

شایان ذکر است، امروز سردترین مرکز استان تا کنون شهرکرد با کمینه دمایی 1 درجه و اردبیل و بجنورد با کمینه دمای 3 درجه و مشهد، قزوین و همدان با کمینه دمایی 4 درجه  و زنجان با کمینه دمایی 5 درجه گزارش شده است.

لازم به ذکر است، آسمان تهران امروز، نیمه ابری در بعضی ساعات افزایش ابر گاهی وزش باد و فردا، کمی ابری دربعدازظهر وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر و روز شنبه، کمی ابری درپاره ای نقاط غبارصبحگاهی در ارتفاعات افزایش ابر و وزش باد و شهر تهران امروز، قسمتی ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 23 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 13 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 18 درجه بالای صفر است همچنین از فردا احتمال بارش پراکنده در بعضی نقاط استان بویژه ارتفاعات وجود دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

41  −    =  40