مدیرعامل بانک صادرات مدیر ارشد ارتباط گستر شد

به انتخاب هیات داوران دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

روابط عمومی بانک صادرات ایران در آخرین دوره از برگزاری سمپوزیوم به عنوان روابط عمومی برتر در بخش رسانه و اطلاع رسانی انتخاب و در بخش رقابتی کارشناس برتر روابط عمومی را از آن خود کرد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی که با حضور جمع کثیری از مدیران روابط عمومی های سازمان و نهادها، اساتید دانشگاه، صاحب نظران و کارشناسان برگزار گردید ، مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران در دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که ٦ و ٧ آبان ماه در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، مهندس پیشرو مدیرعامل این بانک به علت ارتقاء ارتباطات درون و برون سازمانی، تقویت و افزایش همبستگی و همدلی در بین کارکنان و تعامل سازنده و مطلوب با بیرون از سازمان و رسانه ها به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر معرفی و با اهدای لوح از وی تقدیر شد .

بر اساس این گزارش ، روابط عمومی بانک صادرات ایران در آخرین دوره از برگزاری سمپوزیوم به عنوان روابط عمومی برتر در بخش رسانه و اطلاع رسانی انتخاب و در بخش رقابتی کارشناس برتر روابط عمومی را از آن خود کرد .

گفتنی است  بانک صادرات ایران در ١٥ شهریور سال ١٣٣١ تأسیس شده و در طول ٦٢ سال خدمت توانسته است علاوه بر مشارکت در طرح های عظیم تولیدی و همگامی با سیاست های کلان اقتصادی کشور خدمات متنوع و مطلوبی را به هموطنان ارایه و نقش موثری در توسعه و آبادانی میهن اسلامی ایفا نماید و هم اکنون  به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورسی کشور در خدمت آحاد هموطنان گرامی میباشد​​

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄  5  =