آغاز پذیره نویسی مؤسسه آرمان در ۲۴ آبان

نماینده هیئت موسس موسسه اعتباری آرمان ایرانیان گفت: فرآیند پذیرش و انجام کلیه فعالیتهای پولی و اعتباری مؤسسه آرمان در چارچوب مقررات بانک مرکزی مجدانه پیگیری می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مرتضی عنایتی افزود: پیرو مجوزهای اخذ شده از بانک مرکزی به شماره 354775/92 مورخ 04/12/1392 و سازمان بورس و اوراق بهادار به شماره 286049/121 مورخ 08/07/1393 و مجوز اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری مبنی بر موافقت با عرضه عمومی سهام مؤسسه اعتباری آرمان ایرانیان، روز شنبه 24 آبانماه برای آغاز پذیره نویسی این موسسه اعلام می گردد.
مرتضی عنایتی گفت: طبق توافق با شرکت فرابورس ایران مبلغ 1،408،701،413،000 سهام مؤسسه معادل 1،408،701،413 سهم از طریق بازار سوم فرابورس ایران از تاریخ مذکور آغاز و به مدت ده روز کاری ادامه عرضه خواهد داشت.
نماینده هیئت موسس تصریح کرد: شرکت کارگزاری بانک ملت و امین آوید بعنوان عاملین عرضه سهام و شرکتهای تامین سرمایه بانک ملت و تامین سرمایه امین بعنوان متعهدین پذیره نویسی و شرکت مشاوره سرمایه گذاری نیکی گستر بعنوان مشاوره عرضه سهام در دست انتشار عرضه سهام در این پروسه فعالیت خواهند داشت.
عنایتی افزود: هیئت موسس اعتباری آرمان ایرانیان مصمم است در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری مزین شده است با حرکت جهادی و هم افزائی های تخصصی و کارشناسی کلیه امور مربوط به اخذ مجوز نهائی فعالیت از بانک مرکزی را با لحاظ قید تسریع معمول نماید. وی اظهار امیدواری کرد با انجام پذیره نویسی در اولین فرصت مجمع عمومی موسسین را برگزار کرده و پس از تائید اساسنامه در مجمع موسس منتظر دریافت مجوز نهائی از بانک مرکزی خواهیم بود.
عنایتی در پایان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به همه سهامداران، مشتریان، مدیران و کارکنان مؤسسه اعتباری آرمان از معاونت نظارتی، ادارات کل نظارت بر مؤسسات، مجوزهای بانکی، مبارزه با پولشوئی و سایر ادارات بانک مرکزی و همچنین معاونت نظارت، اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سازمان بورس و اوراق بهادار و ثبت شرکتها بدلیل حمایت مطلوب در روند ساماندهی و اخذ مجوزهای قانونی تشکر نمود.
شایان توضیح اینکه موسسه اعتباری آرمان از تجمیع تعاونی های فرشتگان، امید جلین، عام کشاورزان، حسنات اصفهان، الزهرا(س)،دامداران و کشورزان، بدرتوس، پیوند و وحدت تشکیل شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  10  =  1