درخواست کمک از جوانان برای ایجاد بانکی برای نسل جوان/نئوبانکها هم باید خواب اشفته ببینند

بنکموبایل در کنفرانس money 20 20 انجام داد:

بنکموبایل(BankMobile)، آخرین بانک «فقط دیجیتال» ایالات متحده با امید به جذب هزاران نفر، برای راه اندازی آزمایشی با 5000 نفر تا پایان سال جاری آماده می شود. /. این بانک متعهد می شود به هر شخص یک مشاور شخصی اختصاص دهد که موقعیت مالی مشتری مورد نظر را بداند و از طریق تلفن و سایر دستگاه های ارتباطی در دسترس وی باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بنکموبایل(BankMobile)، آخرین بانک «صرفا دیجیتال» ایالات متحده با امید به جذب هزاران نفر، خود را برای راه اندازی آزمایشی با 5000 نفر مشتری تا پایان سال جاری آماده می کند.

 بانک مذکور در این اجرای آزمایشی به برخی  از مشتریان خود، خدماتی رایج مانند-کنترل حساب، پس اندازها  و دسترسی به کارت اعتباری از طریق پلتفرم های موبایل ارائه می کند. هدف از این کار تمرکز بر بازار انبوه ثروت و مشتری اصلی این بانک نسل جوان است.

در کنفرانس Money20/20 لوولین سیدو، مدیر بخش استراتژی این بانک در مصاحبه با فاین اکسترا، نظری برخلاف بعضی از نئوبانک ها که نمی خواهند ارتباط شخص مشتری با بانک را از دست بدهند و به این منظور شعبه های مرسوم را در خیابان ها حفظ می کنند ابراز کرد؛ وی گفت نسل جوان تمایلی به مراجعه به شعبه های بانک ندارند اما هنوز به بیان تصمیم های مالی بزرگ خود و مشورت با متخصصین این امر مشتاق هستند.

بنکموبایل در نظر دارد این مشکل را با تعهد دادن به هر مشتری رفع کند. این بانک متعهد می شود به هر شخص یک مشاور شخصی اختصاص دهد که موقعیت مالی مشتری مورد نظر را بداند و از طریق تلفن و سایر دستگاه های ارتباطی در دسترس وی باشد.

سیدو معتقد است؛ با وجود این که ارائه محصولات و رابط های خوب تکنولوژی از اهمیت بسیاری برخوردارند، ارائه این دسته از خدمات به مشتریان در بازار انبوه و رقابتی بانک ها کلیدی متمایز کننده است و موجب جذب جوانانی با ارزش های بالقوه می شود.

یکی دیگر از مزیت های بنکموبایل در جذب مشتریان، برقرار کردن ارتباط بانک با مشتری از نوع ارتباط درجه اول است. این بانک به دانشجویان کالج ها کمک های مالی و کارت های بدهی ارائه می کند. بانک مشتریان به میلیون ها دانش آموز که در شرف فارغ التحصیلی هستند خدمات مالی ارائه می کند. بنکموبایل امیدوار است بسیاری از آن ها را برای ثبت نام و عضویت در مشتریان این بانک متقاعد کند.

اگر چه این بانک خود را به عنوان یک جایگزین برای ارائه دهندگان خدمات مالی به صورت سنتی معرفی می کند اما این درآمدزایی جدید به ارتباط خود با مشتریان بانک و تجربه اش در صنعت بستگی دارد تا به کمک آن ها بتواند از برخی مشکلات ساده جلوگیری کند.

BBVA علی رغم ویژگی های خوب و دارایی زیاد، نتوانسته است ارتباط کاربری مناسب و قابل توجهی بسازد و بسیاری از مشتریان آن با مشکلات فنی درگیر می شوند و دسترسی به خدمات مهمی را از دست می دهند.

بنکموبایل، از این مرحله آزمایشی برای شناسایی مشکلات در مرحله ای پیش از راه اندازی در ماه آوریل استفاده می کند و تاکید دارد که به دنبال بازخورد 5000 مشتری آزمایشی می باشد. سیدو می گوید : « ما سیستم را در ابتدایی ترین حالت آن راه اندازی می کنیم و با استفاده از منابعی که در اختیار داریم سیستم بانکداری مورد علاقه نسل جوان را با کمک خودشان می سازیم.»

ترجمه از سمانه سمیعی

منبع: http://finextra.com/

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

61  +    =  68