توره‌: سرخیو آگوئرو به خوبی مسی است

یحیی توره بازیکن نام آشنا و ساحل عاجی باشگاه منچستر سیتی معتقد است، بازیکن آرژانتینی و هم تیمی‌اش سرخیو آگوئرو هم اکنون در بهترین شرایط قرار دارد و می‌تواند جا پای بازیکن بزرگی مانند لیونل مسی بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،این در حالی است  که یحیی توره بیش از این سه سال را در بارسلونا در کنار لیونل مسی بازی کرده بود و با این نگرش او آگوئرو را مانند هم تیمی سابق خود می‌داند.

یحیی توره در این خصوص گفت: من پیش از این با لیونل مسی در بارسلونا بازی کرده‌ام اما هم اکنون در سیتی با سرخیو آگوئرو بازی می‌کنم.

اگر مجبور به انتخاب یک بازیکن باشم، برایم سخت خواهد بود مسی بدون شک یکی از بهترین بازیکنان جهان است، اما اگوئرو هم به اندازه او قوی است او بسیار باهوش و فوق العاده سریع است.

 دو فوتبالیست فوق العاده هستند و من از بازی کردن در کنار مسی لذت می‌برم و هم اکنون نیز در کنار اگوئرو بازی می‌کنم که واقعاً آن هم لذت بخش است.

وی همچنین در خصوص وضعیت فعلی‌اش در باشگاه منچستر سیتی گفت: شما می‌دانید، امروز هر کسی یک کارشناس فوتبال است هم اکنون زمان آن نرسیده که من سیتی را ترک کنم. هنوز داستان من با این باشگاه به پایان نرسیده است.

برای بعضی از افراد و چیزها من هر چیزی را ثابت کرده‌ام، اما برای بعضی‌ها به اندازه کافی درخشش نداشته‌ام.

برخی  از روزنامه‌ها از  این مسئله خبر می‌دهند که من جایگاه اصلی را دراین تیم به دست نیاورده‌ام، من یک هافبک تدافعی هستم در حالی که من به این مسئله که گل کافی به ثمر نرسانده‌ام متهم شده‌ام. اخیراً هم مورد انتقاد قرار گرفته‌ام که به خوبی نتوانسته‌ام در بخش دفاع کار کنم، برای من کسی توضیح دهد چرا این حرف‌ها را می‌گوید؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  +    =  15