خبر خوش برای پرسپولیسی ها درآستانه دربی

پس از اعلام نتیجه ام آر آی پیام صادقیان به دلیل کشیدگی رباط داخلی، حضور این بازیکن در هفتاد و نهمین شهرآورد پایتخت مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پس از آنکه پیام صادقیان در تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس دچار مصدومیت شد، حضورش در شهرآورد پایتخت در هاله‌ای از ابهام قرار داشت که پس از اعلام نتیجه ام آر آی، مشخص شد که این بازیکن برای حضور در هفتاد و نهمین شهرآورد پایتخت مشکلی ندارد.

صادقیان با چند جلسه فیزیوتراپی به بهبودی کامل می‌رسد و می‌تواند پرسپولیس را در داربی همراهی کند.

مهیار مرتضوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت مصدومیت پیام صادقیان اظهار کرد: پس از اینکه جواب ام آر آی صادقیان آمد متوجه شدیم که تشخیص‌مان درست بوده و رباط داخلی پای چپ پیام دچار کشیدگی شده است.

وی افزود: ما تمام تلا‌ش‌مان را می‌کنیم او به داربی برسد و به احتمال فراوان هم تا زمان داربی پیام آماده مسابقه می‌شود اما احتمالا به خاطر اینکه فقط یک روز فرصت می‌شود با تیم تمرین کند، به صورت فیکس در بازی حضور نداشته باشد.

پزشک تیم پرسپولیس درباره مصدومیت محمد عباس‌زاده هم گفت: عباس‌زاده از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده است و ما کار درمان را روی او آغاز کرده‌ایم اما احتمال کمی وجود دارد که او به داربی برسد. مشکل او جدی‌تر از پیام صادقیان است اما ما باز هم تلاش می‌کنیم عباس‌زاده را نیز به داربی برسانیم.

هفتاد و نهمین شهرآورد پایتخت به میزبانی استقلال تهران ساعت 18 روز دوم آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  4  =