ازدواج سپید و عروس‌هایی بدون لباس سپید

هم اکنون اوضاع به سمتی رفته که اگر کسی مثل ما پیدا شد و تصمیم گرفت با یک جعبه شیرینی و دسته‌ای گل به خواستگاری برود و تن به مهریه‌های آنچنانی و مخارج عروسی اینچنینی بدهد و کسی را با لباس سپید آورده و با کفن سپید ببرد، در کمال احترام، گاگول (نوعی احمق) یا اسکول (نوعی پرنده) نامیده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا – فرزین پورمحبی: دختر آقا الماس، تیپ می‌زنه چپ و راس، باباش خبر نداره همیشه اینجا اونجاس! اما چرا؟ چون شاهزاده سوار بر اسب سپید از راه نرسیده و دختر آقا الماس هم به‌ناچار خودش دست به کار شده تا به قصد پیدا کردنش، کانون گرم خانواده را ترک کرده و به این در و آن در بزند. اما گویا بیرون از کانون گرم خانواده هم آنقدرها سرد نیست… بازار چیک تو چیک و لاوترکونی‌های خیابانی به‌قدری داغ شده و حریم‌های خصوصی به حدی شکسته که تازه می‌شود فهمید چرا اصرار بر این است، بگویند: «شهر ما ، خانه ما» … چون هر جایی از سطح شهر، حتی داخل واگن‌های شلوغ مترو هم می‌توان کارهای هیجان‌انگیز کرد و قبل از رسیدن گشت ارشاد سر و تهش را هم آورد. جوان عذب زیاد است اما جوان ناکام خیلی کم! ناموس شده حکایت شعر: «آهویی دارم خوشگله، فرار کرده ز دستم»! 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. عموهادی می گوید

    ایول الله،احسنت،خیلی خوب زدی تو خال.باز هم از این حرفها بزن.

  2. ناشناس می گوید

    ازدواج سفید ، واکنش پسرها به همون سند بردگی بی قید وشرط است به نام مهریه سنگین و عدم توانایی برای پرداخت اون و در نتیجه زندان و اگه کسی هم با هزار زحمت و تلاش مختصر مال و اموالی داشته باشه همون هم به جای مهریه توقیف میشه ، و همینطور واکنش به شروط ضمن عقد که واقعا همن عهدنامه های ترکمانچای هست. و جالبتر اونکه خانم حتی بعد از ازدواج میتونه زندگی رو ترک کند و قانونا هم هیچ کاریش نمیشه کرد اما وای به حال مرد ، همون مردی که با شور و شوق زیاد همون لحظه عقد انگار سند بردگیشو با یک چک سفی امضا میکنه . بله اگه مسوولین فکری نکنن ، فکر نکنم دیگه کسی ازدواج کنه.

ارسال یک پاسخ

  −  3  =  4