اکنون موقع خدمت به ورزش اول کشور است

عضو شواری فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است بهترین گزینه برای تصدی پست سرمربیگری تیم ملی جوانان حسن رنگرز است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بهرام مشتاقی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:حسن رنگرز از نوابغ کشتی است که به لحاظ فنی و مدیریتی کارانامه موفقی از خود به جای گذاشته و به اعتقاد من وی هم اکنون می تواند کمک بزرگی به کشتی فرنگی کند.
 
وی تصریح کرد:گزینه های پیشنهادی تصدی سرمربیگری برای تیم ملی جوانان در این حد نیستند و به نظر من و اعضای شوراء تنها کسی که در این شرایط می تواند به رده سنی جوانان کمک کند حسن رنگرز است.
 
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی افزود:درست است رنگرز روزگاری نایب رئیس فدراسیون بوده و قبول سرمربیگری جوانان یک عقب گرد برای او محسوب می شود اما وقتی به هر دلیلی سرپرستی تیم ملی را بر عهده می گیرد با مقداری مصلحت اندیشی می تواند سرمربیگری جوانان را نیز بر عهده بگیرد.
 
وی خطاب به حسن رنگرز عنوان کرد:جناب آقای حسن رنگرز قهرمان ارزنده و ملی؛ کشتی فرنگی ایران هم اکنون به وجود شما نیاز دارد و در حال حاضر موقع خدمت به این رشته است پس حالا که این فرصت فراهم شده با قبول مسئولیت سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی جوانان می توانی به آینده ورزش اول کشور کمک کنی!
 
مشتاقی درباره این که تکلیف سرمربی تیم ملی جوانان چه زمانی مشخص خواهد شد گفت:جلسه فوق العاده شورای فنی بار دیگر تشکیل شد که 4 گزینه پیشنهادی حسن بابک مدیر تیم های ملی هیچ کدام مورد موافقت اعضای شوراء قرار نگرفتند،البته یکی از گزینه های پیشنهادی که رضا سیم خواه باشد خودش اعلام کرده به دلیل مشغله فراوان نمی تواند این مسئولیت را بر عهد بگیرد اما سایر نفرات نتوانسنتد اکثریت آراء را به دست آوردند به همین دلیل تیم جوانان همچنان بدون سرمربی ماند.
 
وی خاطرنشان کرد:در جلسه شوراء مقرر شد در کارگاه مربیان سازنده که پس از مسابقات جام باشگاه های جهان برگزار می شود از میان مربیان حاضر اعضای شورای فرد مورد نظر را انتخاب کنند و در صورتی که این مهم محقق نشد رئییس فدراسیون کشتی تصمیم لازم را بگیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

43  +    =  51