تغییرات در چارت بانک قرض الحسنه مهر

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر در نشست صمیمانه با پرسنل ستاد مرکزی به تشریح اهداف و برنامه های بانک پرداخت و با توصیف بانک قرض ­الحسنه مهر ایران به عنوان بانک ارزشی، خدمت در این بانک را توفیقی بزرگ دانسته و از تمامی کارکنان بانک خواست تا به کسب دانش روز پرداخته و در ارتقاء جایگاه بانک بکوشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،للـه‌گانی با اعلام این مطلب افزود: جهت بهبود عملکرد بانک در بخش های مختلف تغییراتی در چارت سازمانی ایجاد شده تا کارها با سرعت و دقت بیشتری پیگیری شود.

وی با اعلام اینکه افزایش شعب جهت خدمت رسانی بیشتر به هموطنان در تهران از برنامه های آتی این بانک است گفت: بازاریابی روسای شعب به صورت چهره به چهره یکی از موثرترین شیوه های جذب مشتریان است و اینکه ما در شعب منتظر مشتری باشیم دیگر منسوخ شده است.

 مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به نظام پیشنهادات بانک اعلام نمود: نظام پیشنهادات این بانک به عنوان نیروی محرکه بانک باعث توسعه و پیشرفت روز افزون بانک خواهد شد. همچنین قرار است بانکهای اسلامی و بانکهای داخلی به طور مرتب مورد پایش قرار گیرند تا بتوانیم به ارائه خدمات متمایزی دست یابیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  −  14  =