پاشازاده: تفکر دفاعی کی روش آزاردهنده است

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص برد تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی گفت: صورت خوشی نداشت که تیم ملی یک نیمه در زمین خودش دست و پا بسته و در لاک دفاعی فرو رفته بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مهدی پاشا‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: به هر حال برای تیم ملی فوتبال خیلی بد است که یک نیمه فقط در محوطه جریمه‌اش دفاع کند و توپ و زمین را در اختیار حریفش بگذارد.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: تیم ملی فوتبال در نیمه اول فقط دفاع می‌کرد اما در نیمه دوم با تغییر سیستم و حضور چند بازیکن از جمله سروش رفیعی هجومی تر شد و با گلزنی سردار آزمون بازی را برد.

وی تصریح کرد: همواره دفاع کردن هنر نیست، تیم ملی پتانسیل بالایی دارد و توانایی بازی هجومی را دارد اما تفکر کی روش این است که تیم ملی دفاعی بازی کند.

پاشا‌زاده تصریح کرد: اگر تیم ملی در جام ملتهای آسیا مقابل حریفانش فقط دفاع مطلق کند و هجومی بازی نکند آن وقت در صد موفقیتش در این جام کم است و اگر تیم ملی می‌خواهد در جام ملتهای آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد باید هجومی بازی کند.

مدافع ملی پوش سابق تیم ملی درباره عملکرد بازیکنان جوان در این بازی گفت: عملکرد بازیکنان جوان در این بازی عالی بود و این بازیکنان با ارائه بازی خوب در نیمه دوم باعث پیروزی تیم ملی در این بازی شدند.
به نظرم کی روش باید به جوانان بیشتر بها دهد و به این بازیکنان باید اعتماد بیشتری کند و فرصت زیادی برای بازی کردن به آنها بدهد.

وی درباره احتمال جوانگرایی کی روش در جام ملتهای آسیا تصریح کرد: معتقدم که کی روش در جام ملتهای آسیا جوانگرایی نمی‌کند. این مربی به تجربه چند بازیکن از جمله جواد نکونام، قوچان‌نژاد و اشکان دژآگه اعتقاد دارد و از بازیکنان لژیونر و دورگه بیشتر استفاده می‌کند و به بازیکنان لیگ کمتر بها می‌دهد.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره عملکرد بازیکنان لژیونر و دو رگه در این بازی بیان کرد: این بازیکنان حرفه ای هستند و بازی خودشان را انجام می‌دهند. طرز تفکر دفاعی کی روش آزاردهنده است.

پاشازاده عنوان کرد: بهترین دفاع، حمله است اما تیم ملی در زمین خودش فقط دفاع می‌کرد و توپ و میدان را در اختیار کره جنوبی قرار داده بود که این شیوه بازی درست نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من قبل از جام جهانی مخالف حضور کی روش در تیم ملی بودم. ما پول زیادی به کی روش می‌دهیم تا دفاعی بازی کنیم. مربیان داخلی با کمترین پول هم می‌توانسند همین شیوه کی روش را به کار ببندند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  −    =  8