مویس: با حمایت فرگوسن به اسپانیا آمدم

دیوید مویس، سرمربی جدید تیم رئال سوسیه‌داد اسپانیا می‌گوید با حمایت فرگوسن این باشگاه را انتخاب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران، دیوید مویس، سرمربی سابق تیم منچستریونایتد که فصل پیش نتوانست در این تیم به موفقیت دست یابد و توانایی‌های خود را ثابت کند، هدایت تیم رئال سوسیه‌داد اسپانیا را برعهده گرفت. مویس می‌گوید با حمایت فرگوسن 72 ساله هدایت این تیم اسپانیایی را برعهده گرفت.
 
من در انگلستان هم فرصت‌های زیادی داشتم اما بعد از اتفاقاتی که برایم در منچستر افتاد، ترجیح دادم در انگلستان کار نکنم.
 
مویس در خصوص عملکردش در منچستریونایتد گفت: من هنوز فکر می‌کنم بهترین گزینه برای هدایت منچستر بودم ولی زمان کافی به من داده نشد.
 
هیچ‌گاه سعی نکردم تصویرم در منچستر را درست کنم، زیرا کماکان فکر می‌کنم کار اشتباهی انجام نداده‌ام. هر سرمربی که هدایت منچستر را برعهده گرفته است به مدت زمان طولانی برای رسیدن به موفقیت نیاز داشته است.
 
من بعد از فرگوسن این مسئولیت را برعهده گرفتم، بنابراین نباید توقعات از تیم من بالا می‌رفت.
 
به نظر من مردم از فوتبال واقعی درکی ندارند. اگر عملکرد خوبی در اورتون نداشتم، هیچ‌گاه هدایت منچستریونایتد به من پیشنهاد نمی‌شد. در آینده هم خواهم گفت به من در منچستریونایتد زمان داده نشده است. رئال سوسیه‌داد از تجربه‌ی من در منچستر بیشترین نفع را خواهد برد.
 
مویس در ادامه می‌گوید خوشحال است که به بهترین لیگ جهان آمده است و کارلو آنجلوتی، سرمربی رئال مادرید به وی خوش‌آمد گفت.
 
وی در این خصوص گفت: کارلو به من گفت خوشحال است که دوباره به فوتبال برگشته‌ام. همیشه رابطه‌ی خیلی خوبی با آنجلوتی داشته‌ام. در حال حاضر لالیگا بهترین لیگ جهان است، دوست دارم در اسپانیا روی پاهای خودم بایستم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  28