خودنمایی پاسپورت بلک‌ بری در برابر iOS و اندروید

بلک‌بری پاسپورت، محصول خلاقانه کمپانی بلک‌بری است که بیشتر برای افراد حرفه‌ای و مردان تجارت طراحی و ساخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،برترین ها بلک‌بری پاسپورت، محصول خلاقانه کمپانی بلک‌بری است که بیشتر برای افراد حرفه‌ای و مردان تجارت طراحی و ساخته شده است. این گوشی موبایل، سخت‌افزار قدرتمند، ویژگی‌های هوشمندانه و سیستم‌عامل بلک‌بری OS 10.3 دارد و می‌تواند تا اندازه‌ای در برابر iOS و اندروید خودنمایی کند. البته همه اینها به تعداد نرم‌افزارهای موجود بستگی دارد.

این گوشی موبایل در همین ماه گذشته با قیمت 599 دلار در آمریکا عرضه شد و قرار است با قیمت‌های 649 یورو در فرانسه و آلمان، 699 دلار در کانادا و 529 دلار در انگلستان عرضه شود. البته گویا قرار است در بازار استرالیا نیز عرضه شود اما قیمتی برای آن اعلام نشده است. بلک‌بری Passport، قد کوتاه و بدنه پهنی دارد و برای ویرایش و مطالعه دستگاه مناسبی به‌شمار می‌رود اما استفاده از آن برای کاربران چندان آسان نیست. فقط کاربرانی که دستان بزرگی دارند می‌توانند بدون مشکل از این محصول استفاده کنند.

 طراحی و مشخصات

بلک‌بری پاسپورت، به اندازه یک پاسپورت آمریکایی است و صفحه‌نمایش 4.5 اینچ دارد. یک گوشی موبایل مستطیلی به لبه‌های تیز که زبان اصلی طراحی گوشی‌های بلک‌بری، یعنی حضور صفحه‌کلید فیزیکی در آن حفظ شده است. این گوشی فقط 169 گرم وزن دارد و بسیار سبک به‌نظر می‌رسد. اما عرض 89 میلی‌متری آن بیشتر شبیه فبلت‌های بزرگی همانند گلکسی نوت 3 با نمایشگر 5.7 اینچ یا آی‌فون 6 پلاس است که نمایشگرهای بزرگ دارند.
 

با

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5