تغییرات استراتژیک آرسنال در نقل و انتقالات زمستانی

آرسن ونگر قصد دارد در ماه ژانویه و همزمان با نقل و انتقالات زمستانی خلاقانه‌تر عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت آرسن ونگر نارضایتی چندانی از سیستم دفاع بسته آرسنال نداشته و همچنان از آن حمایت می‌کند اما در توضیح استراتژی باشگاه در فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: آرسنال در این زمینه خلاق‌تر نسبت به گذشته عمل می‌کند.
ونگر در ادامه افزود: جذب یک بازیکن جدید فقط امضا یک چک و دست دادن با او نیست بلکه این موضوع نیازمند صرف زمان کافی است.
خرید یک بازیکن جدید مثل خرید کردن از سوپر مارکت نیست می‌خواهم یک مدافع میانی و یا یک هافبک تدافعی به تیم اضافه کنم و برای این منظور نیاز با شناسایی بازیکنی با توانایی و کارآفریی درست دارم وقتی بازیکن مورد نظر را یافتند تازه قسمت دشوار کار شروع می‌شود متوجه خواهید همه به دنبال بازیکن مورد نظر شما هستند در اینجا کار رقابت به اوج خود می‌رسد.

ویلشر قوی‌تر از گذشته باز می‌گردد

سرمربی آرسنال تاکید کرد: جک ویلشر می‌تواند با پایان مصدومیت از ناحیه زانو قوی‌تر از گذشته به میدان بازگردد. ملی‌پوش انگلیسی هفته گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت ونگر گفت: جک یک فوتبالیست به تمام معنا است او از بازی کردن لذت می‌برد. ویلشر دارای روحیه قوی است  وبا توجه به اینکه فقط 22 سال سن دارد مطمئن هستم آینده درخشانی پیش رو دارم. او به احتمال زیادی در روزهای پایانی فوریه به تمرینات آرسنال باز می‌گردد. ویلشر به خوبی می‌تواند به تیم کمک کند نسبت به سال گذشته نگرانی کمتری راجع به او دارم زیرا در آن زمان ویلشر 2 یا 3 عمل جراحی  بر روی پای خود انجام داده بود اما امروز نسبت به وضعیت وی اطمینان خاطر بیشتری دارم.

احتمال بازگشت آنری به آرسنال  

تیری انری اسطوره فرانسوی تیم آرسنال بازگشت خود نزد توپچی‌های به عنوان مشاور و یا کمک مربی را دور از ذهن ندانست.

بر اساس این گزارش آنری 37 ساله مشغول بازی در تیم نیویورک ردبولز است و احتمالا در پایان این فصل از رقابتهای msl رسما اعلام بازنشستگی خواهد کرد. با توجه به عملکرد ضعیف آرسنال در رقابتهای این فصل لیگ برتر اخباری مبنی بر بازگشت تیری انری به ورزشگاه اتحاد شنیده می‌شود.

آنری علاقه خود را برای بازگشت به آرسنال و کمک به تیم محبوب خود را نفی نکرد اما گفت: هنوز هیچ روشن نیست. اوضاع به نظر من بستگی ندارد دیگر سران باشگاه و مربی تیم هم باید با این موضوع موافق باشند آنچه روشن است قصد ندارم با اعلام بازنشستگی فوتبال را کامل کنار بگذارم تصمیم دارم کارم را به عنوان مربی مشاور و … ادامه دهم. آرزوی من دیدن آرسنال به عنوان قهرمان چمپونز لیگ است من سالهای زیادی در این تیم حضور داشتم و حالا خوشحال خواهم شد کمکی به آن کنم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

75  ⁄    =  75