مراحل جذب بازیکنان‌ مد نظر قلعه‌نویی انجام شد

بر اساس شنیده‌ها و گمانه‌زنی‌هایی که این روزها در اکثر منابع خبری می‌بینیم و می‌شنویم اسامی بازیکنان مورد نظر امیرقلعه نویی سرمربی تیم استقلال به این شرح است:

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران، بر اساس شنیده‌ها و گمانه‌زنی‌هایی که این روزها در اکثر منابع خبری می‌بینیم و می‌شنویم اسامی بازیکنان مورد نظر امیرقلعه نویی سرمربی تیم استقلال به این شرح است:

رضا عنایتی از پدیده، میلادنوری از پیکان، رسول نوید کیا از سپاهان، بابک حاتمی و کاوه رضایی از سایپا، محسن مسلمان از ذوب آهن.

اما لازم به ذکر است، انتشار این اسامی فقط در حد گفتار و گمانه‌زنی است و این طور که به نظر می‌رسد ثبت قرارداد این بازیکنان طی روزهای آتی به طور رسمی بین اعضا هیئت مدیره باشگاه استقلال و فوتبالیست‌های موردنظر انجام خواهد شد.

**صادق پور: مراحل جذب بازیکنان‌ مد نظر قلعه‌نویی انجام شد

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: تمام مذاکرات مورد نیاز برای جذب بازیکنان مد نظر قلعه‌نویی توسط مسئولین باشگاه صورت گرفته است.
 
صادق پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در راستای جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم‌ آبی پوشان تمام مذاکرات و اقدامات لازم را با باشگاه‌های مربوطه‌ انجام داده‌ایم‌ و فرآیند جذب بازیکنان روند خوب و چشمگیری داشته است.
 
وی تصریح کرد: مذاکرات و جلسات حضوری با باشگاه‌های مورد نظر انجام شده است مسئولین باشگاه استقلال در صدد هستند بهترین بازیکنان در نیم فصل جذب کرده و رضایت سرمربی و در نهایت رضایت هواداران را جلب کنند.
 
باید بگویم مذاکرات انجام شده و تا زمانی که قرار دادی بین باشگاه استقلال و باشگاه دیگر به منظور رسمی منعقد نشود نمی‌توانیم از جذب بازیکن صحبت کنیم.

**درخواست جدید مسئولین باشگاه استقلال؛ در اعلام اسامی بازیکنان در نقل و انتقالات با دقت عمل کنیم

بحث بر سر نقل و انتقال بازیکنان باشگاه استقلال این تیم را تحت تأثیر قرار داده است.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال درباره اتفاقات و مصاحبه‌های اخیر افراد توضیحاتی را ارائه داده است و وی عنوان داشته که قبل از بازی مقابل استقلال خوزستان اصلاً درست نیست که درباره لیست خروجی و ورودی بازیکنان صحبت کنیم چرا که این مسائل از لحاظ روحی و روانی بر بازیکنان تأثیرگذار خواهد بود و قوانین حرفه‌ای حکم می‌کند که رسانه‌ها و دوستان عزیز این مسائل را در حال حاضر در رسانه‌ها مطرح نکنند چرا که مصاحبه‌های اخیر درباره خروج یا ورود آبی پوشان باعث می‌شود که این تیم دچار حاشیه شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  18