مدیریت هوشمند ارتباط با مشتریان فعال می شود

در بانک توسعه صادرات:

بانک توسعه صادرات با هدف تقویت ارتباط با مشتریان فعال و برتر در هر استان، مدیریت هوشمند شعب دراین حوزه را فعال می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک توسعه صادرات به نقل از مدیریت امور شعب این بانک، این برنامه در راستای  بررسی و تحلیل نیازهای مشتریان برتر و فعال در بخش هایی چون تسهیلات، منابع و سپرده‌ها، ضمانتنامه‌ و تعهدات و نیز سایر خدمات بانکی انجام می شود.

براساس این گزارش ، برنامه یاد شده با تهیه فهرستی از مشتریان واجد شرایط به منظور تقویت ارتباطات فیمابین از طریق تعیین کارشناس پیگیری کننده جهت حضور در محل فعالیت مشتری و ارائه خدمات بهینه به آنها اجرایی خواهد شد.

توسعه و تقویت ارتباط با شرکت ها و ارایه خدمات بانکی در محل شرکت با رویکرد وفادارسازی و ارایه خدمات بهتر، جلوگیری از ریزش مشتریان و بررسی و تحلیل نیازهای ایشان از جمله اهداف مهم برنامه مدیریت هوشمند ارتباط با مشتریان است.

محورهای تعیین شده برای عملیات اجرایی این برنامه شامل تعیین و معرفی کارشناس برای هر مشتری بر اساس اهمیت ارتباط، انجام تعامل لازم در حوزه های ارائه خدمات و ارتباطات با مشتریان در محل شرکت،    ارایه نتیجه و گزارش مراجعات به این مدیریت و انعکاس گزارش عملکرد شعب به مدیریت امور شعب این بانک اعلام شده است.

براساس برنامه تدوین شده مدیریت هوشمند ارتباط با مشتریان، شرکت های تسهیلات گیرنده در طول دوره تعامل خود با این بانک مشکلات و درخواست های خود را طریق کارمندان تعیین شده در هر شعبه برای هر شرکت پیگیری خواهند کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  −  60  =