مقایسه عملکرد ماهانه بانک توسعه صادرات

بانک توسعه صادرات اخیرا با انتشار سلسله گزارشهای ماهانه روند رشد و یا افت شاخص های مورد توجه بانک را نسبت به ماه قبل بررسی می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تهیه و انعکاس گزارش هایی از این دست امکان ارزیابی از وضعیت بانک را برای علاقمندان به حوزه توسعه صادرات فراهم می سازد.

آخرین بررسی انجام شده مربوط به این شاخص های بانکی در مهرماه سال جاری نشان می دهد، مانده تسهیلات سرمایه در گردش نسبت به ماه گذشته 18.2 درصد کاهش نشان می‌دهد ولی تسهیلات اعطایی سرمایه در گردش نسبت ماه گذشته 12.7 درصد رشد داشته که نشان‌دهنده رشد وصولی در ماه مورد گزارش نسبت به اعطایی سرمایه‌ گردش بوده است.

رشد مانده تسهیلات طرح به میزان8.7 درصد در ماه مورد گزارش نسبت به ماه قبل قابل تامل است.
 ضمانتنامه‌های ریالی پرداخت شده با رشد بیش از 300 درصد در آبان ماه نسبت به ماه گذشته از 4 میلیارد ریال به 17 میلیارد ریال افزایش یافته است.
 تسهیلات اعطایی از محل صندوق توسعه ملی در بخش ریال نسبت به ماه گذشته 37.8 درصد رشد داشته و در بخش ارزی 32 درصد نسبت به مهرماه افزایش نشان می‌دهد.

در نسبت مانده مطالبات غیرجاری نسبت به ماه گذشته تغییر محسوسی وجود ندارد.
مانده سپرده‌های ریالی نسبت به ماه گذشته 12.24 درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریباً 19 درصد کاهش نشان می‌دهد.مانده سپرده‌های ارزی نسبت به ماه گذشته 8.8 درصد و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 19.5 درصد کاهش نشان می‌دهد.
میانگین سپرده‌های ارزی و ریالی نسبت به ماه گذشته تغییر محسوسی نداشته است.
اعتباراسنادی صادراتی و بروات نسبت به ماه گذشته 17.4 درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد رشد نشان می‌دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  4