پرسپولیس قید جذب حاتمی را می‌زند؟

مسئولان باشگاه پرسپولیس تمایل چندانی برای جذب بابک حاتمی ندارند. از آنجا که رضایت‌نامه حاتمی 250 میلیون تومان برای باشگاه پرسپولیس هزینه خواهد داشت و مبلغ 200 میلیون هم خود این بازیکن می‌خواهد، در شرایط نابسامان باشگاه پرسپولیس از نظر مالی، مسئولان این باشگاه ترجیح می‌دهند این رقم‌ها را در جایی دیگر و برای بازیکنان دیگری هزینه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  تسنیم، مسئولان باشگاه پرسپولیس تمایل چندانی برای جذب بابک حاتمی ندارند. از آنجا که رضایت‌نامه حاتمی 250 میلیون تومان برای باشگاه پرسپولیس هزینه خواهد داشت و مبلغ 200 میلیون هم خود این بازیکن می‌خواهد، در شرایط نابسامان باشگاه پرسپولیس از نظر مالی، مسئولان این باشگاه ترجیح می‌دهند این رقم‌ها را در جایی دیگر و برای بازیکنان دیگری هزینه کنند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از بررسی اوضاع تیم به این نتیجه رسیده‌اند که در پست دفاع راست محمدرضا خانزاده و مهدی جعفرپور با بازیکنی مثل بابک حاتمی تقریباً در یک سطح هستند و در این پست یا باید دنبال بازیکن خیلی بهتری باشند و یا اینکه به داشته‌های خود بسنده کنند. مخصوصاً اینکه جعفرپور به تازگی توسط حمید درخشان جذب شده و برای او نیز مبلغ 200 میلیون تومان در باشگاه پرسپولیس هزینه شده است.

علاوه بر این اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی اصلاً این اجازه را به مسئولان باشگاه نمی‌دهد که 450 میلیون برای جذب بازیکن معمولی هزینه کنند و از این‌رو ترجیح می‌دهند در حد توان مالی باشگاه دو سه بازیکن با کیفیت بالا به خدمت بگیرند تا در لیگ قهرمانان آسیا باری از روی دوش تیم بردارند.

در حال حاضر هیچ اقدامی در باشگاه پرسپولیس برای جذب بابک حاتمی نشده و به نوعی مذاکرات دو باشگاه پرسپولیس و سایپا برای این انتقال متوقف شده است. این در حالی است که حمید درخشان به خرید این بازیکن اصرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  +    =  49