لمبرت: لیورپول نمی‌تواند موفقیت‌های فصل پیش را تکرار کند

بازیکن باشگاه لیورپول بر این باور است که باشگاهش نمی‌تواند موفقیت فصل پیش را تکرار کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران، باشگاه لیورپول که این روزها اوضاع احوال خوشی ندارد و پس از ناکامی در لیگ قهرمانان و حذف در این پیکا‌رها تا جایگاه نهمی لیگ پریمیر انگلیس سقوط کرده است.

پائول لمبرت بازیکن باشگاه لیورپول نیز بر این باور است که این تیم نمی‌تواند موفقیت‌های فصل پیش خود را تکرار کند و حتی به جایگاه دوم لیگ پریمیر دست یابد.

وی در این خصوص گفت: من تجربیات زیادی دارم که به من کمک زیادی می‌کند، من همیشه به توانایی‌هایم باور دارم و می‌توانم گل به ثمر برسانم، من اعتماد به نفس بیشتری دارم و می‌توانم باز 3 گل به ثمر برسانم. من در ماه گذشته کارم را به خوبی انجام دادم اگر چه در بعضی از شبها بازی خوبی انجام ندادم، من می‌دانم می‌توانم بهتر شوم. در خصوص لیورپول هم نمی‌توانم در این مقطع زمان قضاوت کنم، باید بگذاریم باقی تیم بازگردند و بقیه خرید‌های تیم هم با لیورپول انطباق یابند، پس از آن می‌توانیم قضاوت کنیم چرا که می‌توانیم بازی همیشگی‌مان را ارائه دهیم. عقل سلیم به ما می‌گوید اگر به دفاع و خط حمله تیممان نگاه کنیم متوجه می‌شویم واقعاً اشتباه است که فکر کنیم این تیم می‌تواند در پایان فصل موفقیت فصل گذشته را تکرار کند، خیلی از چیزها در این تیم متفاوت شده است که برای بازگشت به قبل نیاز به سپری شدن زمان دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  3  =  12