درخشان و شش جای خالی

اعلام لیست مازاد پرسپولیس این پرسش ها را به دنبال دارد که درخشان چگونه قید این نفرات را زد و جانشین آنها کیست؟این مربی که قبلا در شاهین بوشهر هم در واپسین روزهای نقل و انتقالات محمد پروین، حجت چهار محالی و سوشا مکانی را نخواسته و به نوعی دست شان را در پوست گردو گذاشته بود این بار هم به همان شیوه روی آورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از "ورزش سه"، اعلام لیست مازاد پرسپولیس این پرسش ها را به دنبال دارد که درخشان چگونه قید این نفرات را زد و جانشین آنها کیست؟این مربی که قبلا در شاهین بوشهر هم در واپسین روزهای نقل و انتقالات محمد پروین، حجت چهار محالی و سوشا مکانی را نخواسته و به نوعی دست شان را در پوست گردو گذاشته بود این بار هم به همان شیوه روی آورد.

به نظر می رسد ایده های او درباره این نفرات اینگونه باشد:

1.نیلسون: درخشان خواه ناخواه باید قید یکی از گلرهایش را می زد. نیلسون اگر چه پیشینه خوبی دارد اما او هم در تکرار اشتباهات، این فصل با سوشا در رقابت بود. رفتن گلر برزیلی این حسن را دارد که جا را برای یک خارجی دیگر باز می کند.
2.جعفرپور: آمدنش توضیح زیادی می خواست اما برای رفتنش استدلال لازم نیست.بازیکنی که یک سهمیه آزاد پرسپولیس را سوزاند و درخشان در توجیه آمدنش گفته بود این همانی است که گل ماه آسیا را به ثمر رسانده!! با آمدن بابک حاتمی و بودن خانزاده، ماندن جعفرپور جای تعجب داشت.
3.میثم حسینی: این فصل یاغی شده بود.حالا که خبر از آمدن مدافع چپ ژاپنی به گوش می رسد حسینی هم رفتنی می شود.اینگونه جا برای بازی کردن نور محمدی هم بازتر می شود.
4.رضا حقیقی: بعد از دربی بود که خبر رسید درخشان اعلام کرده دیگر حقیقی را نمی خواهم.بازیکنی که قرار بود نسخه ثانی کریم باقری باشد به جای اولش در مشهد برگشت.کفشگری ، اومانا، نوری و نوراللهی در این پست قطعا بدتر از حقیقی بازی نمی کنند.
5.رضا نوروزی: تادو برزیلی که آمد باید یکی از مهاجمان می رفت.درخشان بازیکن مصدومش را آزاد کرد .حالا اگر تادو در ترکیب فیکس باشد، نوری کنار اومانا یا کفشگری در هافبک دفاعی قرار می گیرد تا طارمی پشت تادو بازی کند.
6.فاطمی: بازیکن 22 ساله پرسپولیس بخت چندانی برای بازی کردن نداشت.

با رفتن این نفرات لیست پرسپولیس که یک جای خالی داشت حالا 6 جای خالی در رده بزرگسالان دارد. حاتمی و تادو را که پرسپولیسی بدانیم، آنها می توانند دو بازیکن دیگر را تا آخرین ساعت روز سه شنبه و پایان نقل و انتقالات جذب کنند و دو جای خالی دیگر را برای جانشین ماهینی و یک سهمیه آزادشان که هر زمانی قابل جذب بوده و ربطی به زمان نقل و انتقالات ندارد در نظر بگیرند.درخشان که می بیند بازیکن داخلی در خور توجهی نصیب او نشده، به دنبال دو بازیکن خارجی_یک آسیایی؛یک غیر آسیایی_ است. دفاع چپ ژاپنی و یک هافبک برزیلی احتمالا نفرات مدنظر این مربی باشند که حالا با رفتن نیلسون به خدمت گیری آنها منع آیین نامه ای ندارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  4  =