نیلسوت ریپورت ۱۰۴۶ منتشر شد/برترین ارائه کنندگان کارت ها در آسیا-اقیانوسیه

برای ماه آگوست 2014

در شماره 1046، ماه آگوست 2014 نیلسوت ریپورت که در حوزه سیستم های پرداخت در سراسر جهانمنتشر می شود برترین ارائه کنندگان کارت ها در آسیا-اقیانوسیه همچنین برترین ارائه کنندگان کارت های تجاری در ایالات متحده بررسی شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در شماره 1046، ماه آگوست 2014  نیلسوت ریپورت که در حوزه سیستم های پرداخت در سراسر جهان    منتشر می  شود  برترین ارائه کنندگان کارت ها در آسیا-اقیانوسیه بررسی شده است.عناوین این شماره به شرج زیر است:

برترین ارائه کنندگان کارت ها در آسیا-اقیانوسیه
26 ارائه کننده برتر کارت های پرداخت در ناحیه آسیا – اقیانوسیه در سال 2013 را در صفحه 4 مشاهده می کنید. در مجموع این ارائه کنندگان کارت های پرداخت 63/8 میلیارد تراکنش را ویزا و مسترکارد را به مبلغ 98/595 میلیارد دلار مدیریت کرده اند. 

کارت های چندمنظوره در ایالات متحده – تا وسط سال 2014
از اول ژانویه، تا تاریخ 30 ژوئن سال 2014، با استفاده از کارت های اعتباری، بدهی و پیش پرداخته ویزا، مسترکارد، دیسکاور و امریکن اکسپرس در مجموع 45/36 میلیارد تراکنش کالاها و خدمات در بخش های تجاری انجام شده است.

کارت پیش پرداخته بارکلیز
بانک بارکلیز سرویس پیگنیت (Pignit) را برای ارتباطات موبایلی و پرداخت های شخص به شخص (P2P) ارائه کرده است و به پلتفرم شبکه بلک هاوک (Blackhawk Network ) متصل شده و کارت های از پیش پرداخته و دیجیتالی ارائه می کند و این سرویس برای دستگاه هایی با سیستم عامل اندروید و iOS ارائه می شود.

مدیریت تراکنش مالی در IBM
حذف منافع حاشیه ای، هزینه های فزاینده سازگاری و چالش های دستیابی به مشتریان و نگهداری آن ها و هم چنین نیاز به اجرا و به کارگیری تکنولوژی های جدید و تعبیه کردن آن ها در کانال ها و رویکردهای جدید، همگی نیازمند مدیریت مالی می باشند.

شرکت مالی Deloitte
شرکت های Optimal Payments, Rent-a-Toll, Harbortouch مشتریان شرکت مالی Deloitte هستند و این شرکت خدمات مشاوره ای و مالی به آن ها ارائه می کند

اولین فروش عمومی سهام شرکت سینکرونی فایننشال
شرکت جنرال الکتریک (GE) برنامه دارد تا به صورت خود کفا، سرویس های مالی کسب و کارهای خود در سراسر جهان را کاهش دهد و این شامل فروش کسب و کارهای مالی و اعتباری در بیش از ده کشور است.

فرآیند پردازش هزینه پرداخت
5 مورد از دستاوردهای سازمان های مستقل فروش (ISOها) از ماه دسامبر سال 2012، رشد هزینه های پرداخت را موجب شده است. آخرین درآمدزایی پردازش  پرداخت در صنعت 30 ساله.

برای خرید ماهنامه اینجا را کلیک کنید
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  14