بررسی عملکرد نیم فصل اول بایرن مونیخ

پپ در همان فصل اول حضورش در آلیانز آرنا دو جام را کسب کرد و اشتیاق زیادی برای تکرار فتح این دو جام از خود نشان داد. او پیش از آغاز فصل دومش در بایرن گفت: در صورت امکان می خواهیم لیگ قهرمانان هم به جام های خود اضافه کنیم و سبک بازی خود را روز به روز بهبود ببخشیم.

طرفداری: به نقل از وبسایت رسمی بوندس لیگا، تیم تحت رهبری پپ گواردیولا پس از دو تساوی مقابل شالکه و هامبورگ در همان اوایل فصل، سایر بازی های لیگ را با ثبات و بی نقص به اتمام رساند.

اهداف پیش فصل

پپ در همان فصل اول حضورش در آلیانز آرنا دو جام را کسب کرد و اشتیاق زیادی برای تکرار فتح این دو جام از خود نشان داد. او پیش از آغاز فصل دومش در بایرن گفت: "در صورت امکان می خواهیم لیگ قهرمانان هم به جام های خود اضافه کنیم و سبک بازی خود را روز به روز بهبود ببخشیم. "

این صحبت های پپ در حالی بود که او از خستگی بازیکنانش پس از تورنمنت بزرگ جام جهانی بسیار نگران بود.

جایگاهی که در آن قرار دارند

ثابت شد که نگرانی و ترس های بایرنی ها بی اساس است. مونیخی ها با وجود مصدومیت بازیکن های کلیدی خود همچون فیلیپ لام و خاوی مارتینز با اختلاف یازده امتیازی نسبت به وولفسبورگ در مکان اول قرار دارند. آن ها بسیار قدرتمند هستند و تاکتیک های آن ها برای رقیبان غیر قابل پیش بینی شده است.

بهترین فاکتورهای بایرن مونیخ در نیم فصل اول

بیشترین تعداد شوت به سمت دروازه حریف نسبت به سایر تیم های بوندس لیگا، با 321 شوت در هفده بازی.

تنها 13.5 درصد از پاس های بایرنی ها به مقصد نرسید و شاگردان پپ از این حیث هم بر سایر تیم های لیگ، برتری داشتند.

بایرن تنها 12 بار به حریفانش اجازه ی موقعیت های صد درصد گل را داد.

نکات منفی بایرن مونیخ در نیم فصل اول

میزان دوندگی کم بایرنی ها با میانگین تیمی 114.5 کیلومتر در طول نیم فصل اول.

گلادباخ تنها تیمی بود که در نیم فصل اول و در مقابل بایرن موقعیت های بیشتری بر روی دروازه مونیخی ها ایجاد کرد. شاگردان فاوره 19 بار دروازه مانوئل نویر را تهدید کردند.

بهترین توئیت بایرن مونیخ

دریافت 3 گل در 16 مسابقه، یک رکورد جدید در فوتبال آلمان

بهترین بازیکن

مردی 32 ساله که دو بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است برای پیوستن به بایرن به توافق رسید و در همان ابتدای حضورش در مونیخ تمام شک و تردید ها را نسبت به خود از بین برد. ژابی آلونسو رکورد دار بیشترین میزان لمس توپ در بوندس لیگا شد.

بهترین بازی

هفته دهم : بایرن مونیخ 2 – دورتموند 1

این دیدار با گلزنی آرین روبن در نیمه دوم به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

برنامه های آینده

شاگردان گواردیولا روز 7 ژانویه تمرینات خود را در سابنر زمین تمرین اختصاصی خود آغاز می کنند و پس از سفر به قطر و انجام چند بازی تدارکاتی آماده بازی مقابل وولفسبورگ در هفته هجدهم رقابت های بوندس لیگا می شوند و با شکست گرگ ها می توانند فاصله خود را با تیم دوم جدول به 14 امتیاز افزایش دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =