هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا آغاز به‌کار کرد

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای امروز با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای امروز با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتاق اصناف کشور، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،رئیس خانه صنعت و معدن،رئیس کانون انجمن های صنفی و روسای اتحادیه های و انجمن های مرتبط، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت و نمایندگی برخی از کشورهای خارجی، از جمله ترکیه ، چین، روسیه ،کره جنوبی، تایوان و اتریش نیز؛ نوین ترین و جدیدترین کالا ها ،خدمات و صنایع مرتبط به این حوزه را ارائه و در معرض دید علاقه مندان قرار دادند.

در این نمایشگاه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای ( دولتی، تعاونی و خصوصی)، مجتمع های فروشگاهی، رسـتوران های زنجیـره ای ارائه دهنده ی مـواد غـذایـی، شـوینـده، آرایـشی بـهـداشـتی، پـوشـاک، کـیـف وکـفش، لـوازم خانـگی، مبلـمان، صنـایع دستی، صـوتی و تـصـویری ،تولید کنندگان تجهیزات و لوازم فروشگاهی شامل قفسه های فروشگاهی، سبد های حمل کالا، یخچال های ویترینی و سردخانه، صنـدوق و ریل کنـار صندوق، بـارکد زن، بـارکـد گیر، دستگـاه پول شمار، سـازندگان آسانسور و پله برقی، دستگاه های مـخصوص ورودی پـارکینگ، سازندگان درب های الکترونیکی، دستگاه های ایمنی و حـفاظـتی و دستگاه های بسته بندی فروشگاه های زنجیره ای و  خدمات جانبی از جمله بانک، بیمه، خدمـات مخابـراتی، کـارت اعتبـاری، نرم افزار های فروشگاهی، سرویس‌های آتـش نشـانی و خـدمات نظافتی؛کالاها و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در فضابی بالغ بر 5 هزار متر مربع و در سالن های 10 و 11 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شده است. این نمایشگاه نسبت به دوره قبل از نظر متراژ بیش از 50 درصد و از نظر تعداد شرکت ها، 30 درصد افزایش یافته است.  

حمایت از کالاها و محصولات داخلی، آشنایی مصرف کنندگان با کالاها و خدمات با کیفیت و مطابق با استاندارهای داخلی و بین المللی ، توسعه صادرات کالاهای داخلی ، معرفی محصولات ایرانی قابل رقـابت در بازارهای جهانی جهت صادرات ، خرید آسان، مطمئن و سریع ، تامین سلایق مصرف کنندگان و ایجاد نشاط جمعی در مجتمع های فروشگاهی، ایجـاد رقـابت در تـولیـد  بـرای دستـرسی به نیـازهای واقعی مـصرف کنندگان ،ترویج فرهنگ خرید از فروشگاه های زنجیره ای به منظور کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت، انرژی و جلوگیری از اتلاف وقت، کنترل و نظارت سازمان یافته بر بهداشت و سلامت کالاها به صورت عملی ، نرخ گذاری و نظارت در قیمت‌ها وآشنایی با آخرین تکنولوژی‌ها در زمینه تجهیزات فروشگاهی ، مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

برگزاری سه کارگاه علمی و تخصصی با حضور استادان دانشگاه‌ها، دانشجویان، تولیدکنندگان و فروشگاه‌داران از جمله برنامه های جانبی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از امروز تا 18 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، آماده بازدید علاقه مندان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  7  =  2