راهبرد فاصله علمی و فنی با رقبا را در دستور کار قرار دهید/اعلام برنامه های آتی سداد

توصیه همتی به مسئولان سداد:

شرکت داده‌ورزی سداد یکی از برند‌های معتبر در حوزه فناوری اطلاعات است/ با توجه به آرامش لازم است استراتژیِ فاصله علمی و فنی با رقبا و توسعه شرکت در دستور کار قرار گیرد /.چابک‌سازی و تخصصی کردن فعالیت‌های شرکت، تغییر ساختار آن، ایجاد واحد بازرگانی برای بهبود معرفی محصول و فروش را از اقدامات آتی شرکت داده‌ورزی سداد عنوان کرد/

data-src=https://ebinews.com/img/files/899166845959229561.jpg

سداد بازوی توانمند و استراتژیک بانک ملّی ایران

در این نشست دکتر فاطمی رئیس هیأت مدیره ی شرکت داده ورزی سداد، با اشاره به اینکه این شرکت بازوی توانمند بانک ملّی ایران در ارائه ی خدمات بانکداری الکترونیک است گفت: شرکت داده ورزی سداد به عنوان بازوی توانمند و استراتژیک بانک ملّی ایران می­بایست به گونه­ای عمل کند تا در حوزه­ های نیروی انسانی و فنّی سرآمد تمامی شرکت­های تابعه باشد.

وی در ادامه افزود: در چند ماه گذشته یک الگوی مناسب برای ادامه ی مسیر با شرکت های تابعه بانک ملّی ایران و از جمله داده ورزی سداد تعیین شده است که در آن اقدام ها و راهبردها کاملاً مشخص گردیده و این الگو چراغ راه مناسبی برای ادامه ی کار با شرکت­های همکار خواهد بود تا وظایف هر یک به به روشنی مشخص گردد.

دکتر فاطمی در ادامه از تضمین کیفیت سرویس در ارائه ی خدمات گفت و افزود: ما در ابتدای کار هستیم امیدوارم با پشتکار موجود بتوانیم یکی از شرکت­های قدرتمند در عرصه ی بانکداری الکترونیک باشیم.

در ادامه این نشست مشاور عالی مدیر عامل و مدیران بخش های امنیت، شبکه، مالی، بازرگانی، طرح و توسعه، توسعه منابع و روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد به ارائه گزارش پرداختند.

چابک سازی و تخصصی کردن فعالیّت ها

در ابتدای این نشست، دکتر رودساز با اشاره به اثرات مثبت ثبات مدیریتی در تعیین و تحقق اهداف از پیش تعیین شده ی شرکت داده ورزی سداد گفت: از ابتدای برعهده گرفتن مسؤولیت، سعی شد تا زیر ساخت­های لازم برای حلّ مشکلات موجود و برون رفت از حالت سکون، بررسی و اجرایی گردد. این اقدام موجب شد تا در آینده­ نزدیک اقدام ها و سرویس های ارائه شده از کیفیت مطلوب برخوردار باشند.

مدیرعامل گروه شرکت های داده ورزی سداد در ادامه افزود: در اقدام بعدی و در راستای چابک سازی و تخصصی کردن فعالیّت های این شرکت تغییر ساختار شرکت داده ورزی سداد در دستور کار قرار گرفت و سعی شد تا حد ممکن تغییر ساختار بصورت بومی شده صورت گیرد؛ تا سه شرکت پارس، خدمات نوین و فارس با کمترین اصطکاک نسبت به هم شروع بکار کنند.

وی با اشاره به اینکه این سه شرکت درحال حاضر تا 70 درصد عملیاتی شده­اند و بصورت شرکت­های وابسته مشغول به انجام فعالیت هستند ادامه داد؛ خرید تجهیزات و ملزومات  بانک ملّی ایران و شرکت در گام بعدی برنامه های پیش رو قرار گرفت. تمامی تجهیزات مورد نیاز برای ارائه ی خدمات مطلوب و بهینه در حال حاضر خریداری شده و یا در مرحله ی خرید قرار دارد. خرید تعداد بسیاری دستگاه POS، سرور و قطعات کاربردی از جمله مواردی است که توسط کمیسیون معاملات برای خرید مصوّب شده است. در همین راستا و در اقدام بعد ایجاد واحد بازرگانی برای بهبود وضعیت خرید و فروش شرکت داده ورزی سداد راه اندازی شد. این واحد بصورت کاملاً تخصصی به منظور خرید و فروش تمامی کالاها و ساماندهی قراردادهای شرکت شروع به کار کرده است.

حبیب رودساز در انتها از حضور شرکت داده ورزی سداد در مناقصه های مربوط به پشتیبانی تجهیزات شبکه و دستگاه های خودپرداز و پیروزی در این مناقصه ها خبر داد و از حمایت مدیرعامل بانک ملّی ایران به منظور اجرایی شدن این پروژه ها توسط داده ورزی سداد تشکر و قدردانی کرد.

گزارش عملکرد خدمات نوین،پارس و فارس

در این نشست مدیران عامل سه شرکت خدمات نوین داده ورزی سداد (PSP)، پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد (پارس) و فنّاوری اطلاعات راهبر سداد (فارس)، به اعلام اهداف و مأموریت های خود و مسائل و مشکلات پیش روی خود برای دستیابی به اهداف کلان شرکت پرداختند.

مهندس محمد مهدی صادق، مدیرعامل شرکت خدمات نوین داده ورزی سداد (PSP) در ابتدا با اشاره به توانمندی این شرکت در ارائه ی خدمات پرداخت الکترونیک در سراسر کشور، اعلام آمادگی کرد این شرکت پتانسیل لازم در زمینه ی پشتیبانی دستگاه های کارتخوان و بکارگیری الگوها و فنّاوری های جدید و همچنین ارائه ی خدمات پرداخت الکترونیک را داراست. وی ایجاد بستر مناسب در جهت توسعه ی کسب و کارها با بکارگیری خدمات الکترونیکی پرداخت با تمرکز بر مشتریان خاص و تهیه انواع سوئیچ­های پذیرندگی کارت­های بانکی و صدور کارت­های غیر بانکی (کارت­های وفاداری تخفیف و…) را از اهداف این شرکت برشمرد.

مهندس حمید رودساز مدیرعامل شرکت فنّاوری اطلاعات راهبر سداد (فارس) در ادامه به آخرین وضعیت تعامل با مشتریان بزرگ شرکت، همچون سازمان امور مالیاتی کشور اشاره کردند و از چگونگی اجرای طرح چکاوک در بانک مرکزی و بانک ملّی ایران به ایراد گزارش پرداخت. وی همچنین در مورد پروژه های در حال اجرا، وضعیت مباحث مربوط به CORE BANKING و مسائل و مشکلات مربوط به تأمین نیروهای متخصص و فضای کاری شایسته کارشناسان مطالبی ارایه کردند.

محمدرضا شمس مدیرعامل شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد(پارس) در ادامه این نشست با اشاره به این مطلب که پارس پیگیری طرح­ها و برنامه­های فنّاوری اطلاعات در راستای تحقق اهداف مشتریان خود است؛ نگه داشت و توسعه ی سامانه­های متمرکز و غیر متمرکز بانکی و شبکه­های مرتبط آن و کسب دانش روز فناوری اطلاعات در حوزه ی بانکی و بومی سازی آن برای بهره برداری سامانه ی بانکی کشور از مهمترین اهدافی است پیش روی پارس اعلام کرد. وی در ادامه از گام بزرگ این شرکت در نصب و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) گفت و این اتفاق را یکی از عوامل مؤثر در بهبود ارائه ی سرویس و رضایتمندی مشتریان شرکت داده ورزی سداد و پارس دانست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  6