دلیل مهاجم ذوب آهن برای نرفتن به استقلال

مهاجم ذوب آهن گفت:هیچ وقت ماجرای پیشنهاد استقلال در نیم فصل جدی نشد و سایپا با 2 باشگاه دیگر به توافق مالی رسیده بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،کاوه رضایی در رابطه با وضعیت ذوب آهن اظهار داشت:‌ اردوی خیلی خوبی را در مالزی پشت سر گذاشتیم و از دیروز بار دیگر تمریناتمان را آغاز کردیم. 12 روز در آنجا بودیم و توانستیم به آمادگی خوبی برسیم. الان هم نهایت تلاش خود را می کنیم تا زمان برگزاری دیدار با پرسپولیس به اوج آمادگی برسیم.

وی درباره وضعیت خودش افزود: با توجه به شناختی از بازیکنان و مربیان ذوب آهن داشتم،‌ از روزی که به این تیم آمدم،‌ اصلا احساس غریبگی نکردم و خیلی زود توانستم با سایر اعضای تیم ارتباط برقرار کنم.

مهاجم ذوب آهن در پاسخ به این سوال که انتخاب این تیم صرفا به دلیل مسائل مالی بوده، تصریح کرد:‌ من اصلا نگفتم که به دلیل مسائل مالی به ذوب آهن آمدم اما یکسری از زبان من اینطور نوشتند. در خیلی از مسائل این انتقال من دخیل نبودم زیرا باید توافق بین 2 باشگاه صورت می گرفت و بعد من بودم که نظرم را می دادم. بعد از مذاکرات سایپا با باشگاههای دیگر به من گفتند که از بین ذوب آهن و پیکان می توانی به یک تیم بروی زیرا از نظر مالی به این 2 تیم توافق انجام شده است.

وی ادامه داد: لیگ ایران هم دیگر حرفه ای شده و من نمی توانم بگویم که دوست دارم به تیم دیگری بروم. در ضمن سایپا چند سال برای من زحمت کشیده و هزینه کرده بود و من هم به آنها دین داشتم.

رضایی در پاسخ به این سوال که شخصا دوست داشتی به استقلال بروی؟،  عنوان کرد: هیچ وقت ماجرای پیشنهاد استقلال در نیم فصل جدی نشد و سایپا با 2 باشگاه دیگر به توافق مالی رسیده بود. درست است که استقلال و پرسپولیس خاص هستند اما خودم ذوب آهن را انتخاب کردم زیرا دیدم که این تیم هدف های بزرگی دارد و می خواهد به جایگاهی که چند سال قبل در آن قرار داشت،‌ بازگردد.

وی در پایان در خصوص شانسش برای دعوت شدن به تیم ملی در سالهای آتی گفت:‌ امیدوارم بتوانم نظر کی‌روش را با بازیهایی که در ذوب آهن انجام می دهم،‌ جلب کنم. سال گذشته یک بار به تیم ملی دعوت شدم اما با نهایت بدشانسی دچار مصدومیت شدم. امیدوارم حالا که کی روش به بازیکنان جوان اعتماد کرده،‌ مرا هم ببیند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

37  +    =  43