جزئیات تازه از قتل دختر گرجستانی در ایران

شاهدان می‌گفتند که از دور پسربچه‌ای را داخل کوچه دیده‌اند که مرد جوانی ناگهان به او نزدیک شد و با چاقو ضربه‌ای به گردنش زد و فرار کرد. هر چند هیچ‌یک از شاهدان عامل جنایت را نمی‌شناختند اما با کمک آنها و با انجام چهره‌نگاری، تصویری از مرد جنایتکار به‌دست آمد که شبیه یک قاتل تحت تعقیب بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،«در گرجستان شکست عشقی خوردم و بعد از آن مرتب حالت جنون به من دست می‌داد، برای همین دست به 2جنایت زدم. »

همشهری نوشت: این بخشی از اعترافات پسر 29ساله‌ای است که به اتهام قتل دختر 16ساله گرجستانی تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود و بعد از فرار از این کشور در شهرستان کلاله استان گلستان، پسربچه 8ساله‌ای را به قتل رساند. ساعت 16بیست و دوم دی‌ماه مأموران پلیس آگاهی شهرستان کلاله در جریان جنایت هولناکی در یکی از خیابان‌های شهر قرار گرفتند. بررسی‌ها نشان می‌داد که پسربچه 8ساله‌ای بر اثر ضربه چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان، جانش را از دست داده است.

با مرگ او کارآگاهان جست‌وجو برای دستگیری عامل جنایت را شروع کردند. آنها در نخستین اقدام راهی محل حادثه شدند. شاهدان می‌گفتند که از دور پسربچه‌ای را داخل کوچه دیده‌اند که مرد جوانی ناگهان به او نزدیک شد و با چاقو ضربه‌ای به گردنش زد و فرار کرد. هر چند هیچ‌یک از شاهدان عامل جنایت را نمی‌شناختند اما با کمک آنها و با انجام چهره‌نگاری، تصویری از مرد جنایتکار به‌دست آمد که شبیه یک قاتل تحت تعقیب بود. ماموران متوجه شدند که قاتل پسربچه 8ساله، مردی ایرانی است که پیش از این نیز به جرم قتل در گرجستان تحت تعقیب پلیس بوده است.

با شناسایی قاتل کارآگاهان توانستند در کمتر از 5ساعت پس از قتل پسربچه مخفیگاه وی را در شهرستان گمیشان استان گلستان شناسایی کنند. این متهم تحت تعقیب در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و به اداره آگاهی انتقال یافت. قاتل 29ساله در بازجویی‌ها قتل پسربچه را گردن گرفت اما مدعی شد که قصد کشتن او را نداشته است. وی گفت: ما اهل شهرستان کلاله هستیم اما با خانواده‌ام در کشور گرجستان زندگی می‌کردیم.

من هم پیش از این همراه خانواده‌ام در گرجستان بودم که در آنجا با دختری آشنا شدم. قرار بود با هم ازدواج کنیم اما او بی‌دلیل مرا ترک کرد و رفت. همین شکست عشقی خیلی مرا تحت‌تأثیر قرار داد و روحیه‌ام به‌شدت به‌هم ریخت تا جایی‌که مرتب حالت جنون به من دست می‌داد.

وی افزود: وقتی در گرجستان بودم با دیدن یک دختر 16ساله گرجستانی باز همان حالت جنون به من دست داد. برای همین به سمت او حمله ور شدم و وی را به قتل رساندم. بعد از جنایت فرار کردم و به ایران آمدم و به کلاله رفتم. تا اینکه روز حادثه پسربچه 8ساله را در خیابان دیدم. دوباره حالت جنون به من دست داد و احساس کردم اگر با چاقو به او ضربه‌ای بزنم آرام می‌شوم. برای همین با چاقوی میوه‌خوری که همراهم بود به گردن او ضربه‌ای زدم و پا به فرار گذاشتم. سرهنگ اکبری، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با اعلام این خبر به همشهری گفت: متهم بعد از اعتراف به جنایت راهی بازداشتگاه شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄    =  7