جزئیاتی از دستگیری فرد شایعه ساز درباره خروج مدیرعامل بانک اقتصاد نوین از کشور

خبر خروج حسن معتمدی مدیرعامل این بانک شایعه محض بود و شدیدا تکذیب شد فتا نیز فرد انتشار دهنده را در تبریز دستگیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بنابراین گزارش شایعه مذکور صبح روز گذشته در برخی شبکه های اجتماعی انتشار یافت این در حالی است که عصر دیروز حسن معتمدی مدیرعامل اقتصاد نوین  در همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت بین ساعت 6 تا 7 عصر جایزه دریافت کرد.همچنین در روز ششم بهمن و روز اول همایش نیز یکی از سخنرانان بود.

در همین حال  فارس خبر داد که پلیس فتا فرد انتشار دهنده شایعه در شبکه های اجتماعی را دستگیر کرده است.

این خبرگزاری به نقل از رییس پلیس فتا آذربایجان شرقی گزارش داد که فردی در تبریز که اقدام به نشر اکاذیب و هتک حیثیت مسوولان یکی از بانک‌های استان می‌کرد در دام پلیس فتا گرفتار شد.

 محمد قاسملو به خبرنگاران گفت: با مراجعه نماینده حقوقی یکی از بانک‌های استان به پلیس فتا و ارائه دستور از مرجع قضایی مبنی بر شناسایی عامل یا عوامل نشر اکاذیب بر علیه مسوولان یکی از بانک‌های استان، شناسایی فرد یا افراد مورد نظر در دستور کار کارآگاهان پلیس فتای استان قرار گرفت که با انجام کارهای فنی و پلیسی در خصوص سایت مدنظر فرد متخلف شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد:  فرد مورد نظر خود از کارکنان سابق همان بانک بود که دلیل خود در انجام چنین عملی را انتقام‌جویی از مسئولان بانک موصوف اعلام کرد و در نهایت فرد به همراه پرونده و مستندات مربوطه برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع قضایی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  1  =