گران شدن عجیب پراید

خبرها از بازار خودرو حاکی است که به دلیل افزایش قیمت، خودرو پراید هم اکنون پراید مدل 80و81 نیز با قیمت 5/8 تا9میلیون تومان دربازار خرید و فروش می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از قدس آنلاین بررسی ها وآمارها نشان می دهد که هزینه اقامت 3شب در یک شهر (با فاصله هزار کیلومتراز شهرمبدا)  برای یک خانواده 4نفری حداقل  2میلیون تومان است. این هزینه ها با احتساب آیتم های مختلف از جمله اقامت، تفریح، سوخت، خوراک، خرید وسایر موارد می باشد.

 

گران شدن عجیب پراید

فرارو: خبرها از بازار خودرو حاکی است که به دلیل افزایش قیمت، خودرو پراید هم اکنون پراید مدل 80و81 نیز با قیمت 5/8 تا9میلیون تومان دربازار خرید و فروش می شود.

 

استخدام‌ وابستگان مدیران

مهر: ابراهیم آقا محمدی، نماینده مجلس گفت: دولت راه جذب و استخدام رسمی را بسته است، اما مدیران از راه‌های غیر رسمی وابستگان خود را جذب بدنه دولت می‌کنند.

دادگاهی شدن استاد دانشگاه

فارس: سعید زیباکلام، استاد دانشگاه به اتهام انتقاد از مسؤولان دولتی در زمینه توافق ژنو مجدداً به دادگاه احضار شد.

 

روزهای بد 200 ایرانی در ترکمنستان

ایرنا: یک مسؤول آگاه در گلستان گفت: بیش از 200 نفر از اتباع کشورمان که بیشتر آنها اهالی این استان هستند، در زندان های ترکمنستان در بلاتکلیفی به سر می برند.

 

روزنامه نگاران مجرم

ایرنا: پژمانفر،عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح «ممنوع الفعالیت شدن روزنامه نگاران» گفت: به نظر من این طرح مناسب است و باید دنبال شود. وی افزود:  این طرح موجب می شود که ما بتوانیم روح قانون که برای جلوگیری از ارتکاب جرم است را پیدا کنیم، چون قانون باید بتواند از ارتکاب جرم جلوگیری کند. من با این طرح موافقم و حتماً آن را امضا می کنم.

 

من حزب‌اللهی هستم

خبرگزاری دفاع مقدس: مهران غفوریان، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در همایش حمایت از جبهه مقاومت و یادبود شهدای قنیطریه، با بیان اینکه ما بچه حزب اللهی هستیم، گفت: هنرمندان و سینماگران وظیفه دارند که نگذارند دشمنان در میدان جنگ نرم یکه‌تازی کنند.

 

دستگیری 28 متهم خارجی

ایسنا: سرهنگ «حسن طولابی»، فرمانده‌ یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از بازداشت 102 نفر متهم در 10 ماه سال 93 خبر داد و گفت: از این میان 74 متهم داخلی و 28 متهم خارجی متجاوز به آبهای ایران هستند.

 

 اعتراض مسافران در هواپیما

ایرنا: پرواز تهران – شیراز که ساعت سه بامداد دیروز از تهران برخاست، به دلیل مشکلات جوی شیراز، در فرودگاه اصفهان به زمین نشست. این در حالی است که مسافران این پرواز برای اعتراض به این مسأله ساعتها در داخل هواپیما ماندند. مقرر بود پرواز شماره 3774 شرکت هواپیمایی آسمان از تهران به سمت شیراز پرواز کند، اما پس از چهار ساعت تأخیر، سرانجام ساعت سه بامداد دیروز پرواز کرد. با این حال مسافران این پرواز برای اعتراض به این موضوع و پاسخگونبودن خلبان و خدمه پرواز به تا حدود ساعت 10 صبح داخل هواپیما ماندند، اما پس از آن به اجبار هواپیما را ترک کردند.

 

انتشار کتاب زندگی شهید مدافع حرم

تسنیم: اکبر صحرایی، نویسنده از نگارش زندگینامه و خاطرات شهید عبدا… اسکندری، یکی از شهدای مدافع حرم در سوریه خبر داد و گفت: در حال حاضر در مرحله تحقیق برای نگارش این اثر هستم.

دولت اعتقادی به پرداخت یارانه ندارد!

جهان: روح‌ا… عباسپور، نماینده مجلس با بیان اینکه «دولت اگر از واکنش مردم نمی‌ترسید، حتماً یارانه‌ها را قطع می‌کرد» گفت: دولت به آینده سیاسی خودش فکر می‌کند که اینها را قطع نمی‌کند. چون دولت اصلاً اعتقادی به دادن یارانه ندارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

39  +    =  47