اعضای مسئول استقلال علیه یک نفر

طبق شنیده ها اعلام شده است برخی اعضای هیات مدیره معتقدند زمانی که باشگاه تحت فشار است نجف نژاد در جلسات شرکت نمی‌کند اما وقتی همه چیز رو به راه می شود در جلسات آفتابی می‌شود!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از غیبت‌های متعدد نجف نژاد ناراحت هستند.

طبق شنیده ها اعلام شده است برخی اعضای هیات مدیره معتقدند زمانی که باشگاه تحت فشار است نجف نژاد در جلسات شرکت نمی‌کند اما وقتی همه چیز رو به راه می شود در جلسات آفتابی می‌شود!

این در حالی است که اعضای هیات مدیره استقلال از این موضوع ناراحت هستند و قرار است به خادم در این مورد گزارش بدهند تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

مقداد نجف نژاد پس از آنکه از پست رئیس هیات مدیره استقلال به یک عضو معمولی نزول پیدا کرد غیبت‌های متعددی در جلسات هیات مدیره این باشگاه دارد.

طبق اعلام منابع موثق این مقام مسئول از این اتفاقات دل خوشی ندارد و تمایلش برای ماندن در جمع استقلالی‌ها نیز زیاد نیست اما در حال حاضر برنامه ای برای ایجاد تغییرات در هیئت مدیره وجود ندارد.

شایان ذکر است نجف نژاد به باشگاه فراخوانده شده است تا با افشارزاده دیدار کند و مدیریت تیم در این خصوص با وی صحبت کند و مشکلات هر چه سریعتر رفع و رجوع شود زیرا این راهی است که استقلالی‌ها برای رفع مشکلات در نظر گرفتند.

**2 بازیکن مورد نظر قلعه نویی/مربی استقلال بماند این 2 جذب می شوند!

قلعه نویی در برخی پست‌ها مشکل دارد اما وی برای چند پست اصلی خود بدنبال بازیکن است و جالب اینکه نمی تواند روی بازیکنان موردنظرش برای این فصل حساب باز کند.

امیر قلعه نویی علاقه زیادی به وریا غفوری، مدافع ملی پوش سپاهان دارد و حتی برخی می گویند که وی برای فصل آتی به غفوری پیشنهاد و آماده باش داده است.

گفتنی است علاوه بر این بازیکن مسعود حسن زاده مهاجم جوان ذوب آهن هم چشم قلعه نویی را گرفته است و بر اساس اخبار رسیده، این بازیکن هم از جمله نفراتی که ژنرال برای فصل آتی نام او را در لیست خریدش قرار خواهد داد.

نکته قابل توجه در مورد بازیکن مورد نظر قلعه نویی این است که این بازیکن قاتل استقلال به حساب می آید چرا که در فصل جاری و در 2 دیداری که تیم شان به مصاف استقلال رفته است ،دروازه آبی پوشان را باز کرده است.

او در این هفته نیز  موفق شد دروازه پرسپولیس را بگشاید و به احتمال زیاد اصرار و علاقه قلعه نویی به این بازیکن نیز به همین عملکرد وی در مقابل استقلال و پرسپولیس مربوط می شود که وی از حالا به این نفرات آماده باش داده است.

قلعه نویی برای نیم فصل نیز به دنبال جذب بازیکن در خط دفاعی است اما این امر میسر نیست زیرا این تیم نمی تواند از لیگ مدافع جذب کند و یک جای خالی استقلال می تواند از سوی یک مهره خارجی پر شود.

**مگویان در دومین بازی هم غایب است/استقلال بازهم بدون چند مهره اصلی!

اعضای تیم استقلال در دیدار با سایپا نیز بدون چند بازیکن اصلی خود را از دست داد تا باز هم قلعه نویی با تمام نفراتشضش برای بازی های لیگ آماده نشود.

مدافع ارمنستانی تیم استقلال بازی این هفته تیمش برابر سایپا را نیز از دست داد.

این بازیکن که پیش از اردوی استقلال در کیش از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار کشیدگی شده بود همچنان با این آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می کند و در بازی قبلی با سپاهان هم غایب بود اما این بازیکن شرایط بازی برای استقلال را ندارد.

گفتنی است درحالی که به نظر می رسید مگویان بازی این هفته برابر سایپا را بدون مشکل در کنار تیم خواهد بود بر اساس اعلام کادر پزشکی تیمش به این دیدار هم نرسید و در تلاش است تا بازی بعدی با پیکان را در کنار تیم باشد.

البته علاوه بر مگویان این تیم از حضور فخرالدینی نیز در ترکیب استقلال محروم است و قلعه نویی قرار است جانشین این 2 بازیکن را تعیین کند زیرا در بازی قبلی از عملکرد کلی دفاع راضی نبود.

شایان ذکر است استقلال در بازی با سپاهان یک گل دریافت کرد اما قلعه نویی قصد دارد خط دفاعی را طوری بچیند که تیم حتی یک گل نیز دریافت نکند و دیدارهای استقلال بدون دریافت گل از سوی حریفان به اتمام برسد.

این در حالی است که به احتمال فراوان استقلال در بازی با سایپا نیز با تغییرات در خط دفاعی به میدان می رود.

**ضرری که استقلال از جذب خارجی ها کرد/بازیکنان نا کارامد نیمکت نشین!

مسئولان تیم استقلال در هر دوره‌ای با جذب بازیکنان خارجی شرایط را به ضرر خود پیش بردند و این نفرات با نیمکت نشینی اوضاع را برای تیم تغییر دادند.

مسئولان استقلال برای خرید بازیکن خارجی در سال های اخیر هزینه زیادی کردند.

آبی ها برای خرید 8 بازیکن به نام های کاماچو، توزی، کاروالیو، ردی، لاوره، کبه، داسیلوا و هلمکه مبلغی حدود یک میلیون و پانصد هزار دلار(حدود 5 میلیارد تومان) هزینه کرده اند.

گفتنی است ردی، داسیلوا و هلمکه یک دقیقه هم برای تیم خود بازی نکردند، لاوره 2، کبه 3، کاروالیو و کاماچو 7 و توزی 9 بازی انجام دادند و آبی ها این هزینه سنگین را برای 28 بازی انجام داده اند.

این در حالی است که کاماچو 100هزار دلار،توزی 390 هزار دلار،کاروالیو 250 هزار دلار،لیام ردی 230 هزار دلار،لاوره 220 هزار دلار،کبه 80 هزار دلار،داسیلوا 240 هزار دلار،و هلمکه 28 هزار دلار برای استقلال هزینه در بر داشتند و اکثر این نفرات حتی برای این تیم بازی نیز نکردند و این موضوع استقلال را کلملا متضرر کرده است.

شایان ذکر است استقلال در حالی این هزینه ها را متقبل شده است که استفاده لازم را از بازیکنان خارجی خود نبرده است و در این میان  اشاره ای به این مسئله نشده که آبی ها بازیکنان خارجی با کیفیت نیز در این مدت داشته اند مانند ساموئل و جاسم کرار و جان واریو که سال‌ها برای استقلال با شرایط خوب به میدان رفت و جزو بهترینهای این تیم و لیگ بود.

**حامی مالی استقلال پول نمی دهد/جلسه استقلالی‌ها با خادم برای مشکلات مالی!

اعضای تیم استقلال در جلسه ای با خادم حاضر شدند و در این جلسه در خصوص بحث خصوصی سازی و مشکلات مالی بسیار زیاد استقلال در لیگ بحث شد.

در پایان این جلسه مقرر شد تا با قولی که خادم به مدیران باشگاه استقلال داد به زودی از سوی اسپانسر این باشگاه مبلغ قابل توجهی برای برطرف شدن مشکلات مالی این مجموعه به حساب استقلال واریز شود.

گفتنی است در این جلسه که هشت صبح شروع شد تنها مقداد نجف نژاد از بین اعضای هیئت مدیره در جلسه فوق حضور نداشت.

همچنین اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال طبق هماهنگی که با معاونت پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش انجام دادند تصمیم گرفتنداز این پس رضا صادق پور عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال امور مربوط به سازمان لیگ و پیگیری دریافت مطالبات باشگاه را انجام دهد.

این در حالی است که امیر رضا خادم در این جلسه به مسئولان استقلال قول همکاری داد که در صورتی که نتواند ترتیبی اتخاذ کند تا از سوی حامی مالی فعلی باشگاه به استقلال پولی برسد حامی مالی باشگاه را تغییر می دهد.

شایان ذکر است این جلسه در دفتر امیررضا خادم و در غیاب وزیر ورزش برگزار شد.

البته در این جلسه از سوی مدیر رسانه ای باشگاه اعلام شد که افشارزاده قصد دارد با وزیر  ورزش دیدار و گفت و گو کند و قرار شده که خادم در این مورد به وزیر اطلاعات لازم را ارائه کند تا زمان این دیدار هر چه سریعتر مشخص گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  15