۱۶.۱ میلیارد تراکنش برای خرید ۱.۷۶۲ هزار میلیارد دلار

عملکرد 26 ارائه کننده برتر کارت های پرداخت در آسیا – اقیانوسیه

از 26 ارائه کننده برتر کارت های پرداخت در ناحیه آسیا – اقیانوسیه در مجموع 8.63 میلیارد تراکنش را ویزا و مسترکارد به مبلغ 595.98 میلیارد دلار مدیریت کرده اند/در مجموع 5 بانک استرالیایی در فهرست 26 بانک بزرگ قرار دارند. با اندازه گیری حجم خرید همه کارت های چندمنظوره از جمله برندهای امریکن اکسپرس، دینرزکلاب، JCB و UnionPay به عنوان برندهای بدهی محلی ، 10 برند برتر، 1.521 هزار میلیارد دلار از 12.64 میلیارد تراکنش حاصل شده است. /حجم نهایی خرید کالاها و خدمات در مجموع 1.762 هزار میلیارد دلار می شود که مربوط به 16.1 میلیارد تراکنش می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،26 ارائه کننده برتر کارت های پرداخت در ناحیه آسیا – اقیانوسیه در سال 2013 را در جدول مشاهده می کنید. در مجموع این ارائه کنندگان کارت های پرداخت 8.63 میلیارد تراکنش را ویزا و مسترکارد را به مبلغ 595.98 میلیارد دلار مدیریت کرده اند

ارائه کننده BC Card در کره، بزرگترین ارائه کننده تراکنش های ویزا و مسترکارد است. شرکت های KB Kookmin Card، Samsung Card و Hyundai Card نیز در کره هستند و در میان 10 ارائه کننده برتر قرار دارند. بزرگترین ارائه کننده تراکنش های ویزا و مسترکارد از ژاپن، میتسوبیشی UFJ Nicos، Aeon Financial Service و Credit Saison می باشند.

سه شرکت برتر ارائه کننده در استرالیا نیز، ANZ Merchant Services، Commonwealth Bank و Westpac Banking هستند که در میان 10 ارائه کننده برتر نیز قرار دارند.

در مجموع 5 بانک استرالیایی در فهرست 26 بانک بزرگ قرار دارند. با اندازه گیری حجم خرید همه کارت های چندمنظوره از جمله برندهای امریکن اکسپرس، دینرزکلاب، JCB و UnionPay به عنوان برندهای بدهی محلی ، 10 برند برتر، 1.521 هزار میلیارد دلار از 12.64 میلیارد تراکنش حاصل شده است. برندهای UMS و JCB از چین پیشروان این فهرست هستند و UMS از چین، به تنهایی 51 درصد از سهم را به خود اختصاص داده است.

آمار تراکنش ها شامل تراکنش های بدهی که 2.35 میلیارد تراکنش هستند نمی شوند، آن ها برای برندهای محلی از جمله BC Card، EFTPOS، J-Debit و Samsung Card بررسی شده است. آن تراکنش ها حجم خریدی معادل با 114.79 میلیارد دلار داشته اند. زمانی که بدهی های محلی به همه تراکنش های این ارائه کننده ها افزوده می شود، حجم نهایی خرید کالاها و خدمات در مجموع 1.762 هزار میلیارد دلار می شود که مربوط به 16.1 میلیارد تراکنش می   شود.

برای دیدن جداول اینجا را کلیک کنید

ترجمه سمانه سمیعی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1