اولین خودرو ی پژو ۲۰۶ آسان پرداخت تحویل داده شد

پس از قرعه کشی خودروی پژو 206 اپلیکیشن آپ

اولین پژو 206 که به عنوان جایزه ویژه جشنواره اپلیکیشن آپ در نظر گرفته شده بود، با حضور حامد منصوری مدیر عامل آسان پرداخت به صاحبش اهداء شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی آسان پرداخت، اولین پژو 206 که به عنوان جایزه ویژه جشنواره اپلیکیشن آپ در نظر گرفته شده بود، با حضور  حامد منصوری مدیر عامل آسان پرداخت به صاحبش اهداء شد.

پس از قرعه کشی خودروی پژو 206 اپلیکیشن آپ مورخ 11 بهمن ماه 1393، برنده خوش شانس محمد رسول شمس از استان البرز، به همراه خانواده به دفتر مرکزی آسان پرداخت مراجعه نمودند، تا این هدیه را دریافت نمایند.

ایشان با اعلام این مورد که "تا به این لحظه هنوز از صحت این جایزه مطمئن نبودم و فکر می کردم جایزه من یک سکه و یا یک گوشی تلفن همراه است" اما با اطمینان اعلام کردندکه این جایزه صحت دارد.

منصوری مدیریت عامل شرکت آسان پرداخت، ضمن تبریک به ایشان لوح تقدیر و سوئیچ 206 را به این برنده خوش شانس اهداء نمودند.
در آخر محمد رسول شمس ضمن تشکر، رضایت کامل خود را از خدمات شرکت آسان پرداخت اعلام نموده و اظهار داشتند که همچنان به معرفی این اپلیکیشن پرکاربرد و مفید ادامه خواهند داد.

جوایز آپ همچنان ادامه دارد…
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ایرانی درمانده می گوید

    خوبه خداشانس بده!ماکه هرچه ازاین سیستم مزخرف آپ استفاده کردیم هزارتومن شارژ هم بهم ندادن.حرومشون هرچه سودهی داشتیم براشون.

ارسال یک پاسخ

1  +  7  =