مراسم افتتاحیه پیست شب خارج از عرف و ارزش‌ها نبوده است

مسئول بهره‌برداری از پیست شب اسکی شمشک می‌گوید در مراسم افتتاحیه این پیست هیچ اتفاق خارج از عرف و هنجارشکنی رخ نداده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مسئول بهره‌برداری از پیست شب اسکی شمشک می‌گوید در مراسم افتتاحیه این پیست هیچ اتفاق خارج از عرف و هنجارشکنی رخ نداده است.

 

کیوان محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، نسبت به برخی از مطالب مطرح شده در مورد مراسم افتتاح پیست شب اسکی شمشک واکنش نشان داد و گفت: اینکه گفته می‌شود در مراسم افتتاحیه پیست شب شمشک اتفاقاتی خارج از عرف و هنجارها رخ داده به هیچ عنوان درست نیست. ما آن مراسم را همزمان با روزهای پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کردیم و به هیچ عنوان برخی از مطالب مطرح شده در این زمینه درست نیست.

 

او افزود: ما در مراسم افتتاح پیست شب شمشک بر چارچوب قوانین جمهوری اسلامی یک مراسم و جشن را گرفتیم و در آن علاوه بر بزرگداشت جشن پیروزی انقلاب اسلامی، جشنی را برای افتتاح این پیست در شب نیز برگزار کردیم.

 

مسئول بهره‌برداری از پیست شب شمشک با بیان اینکه ما اقدامات فرهنگی را نیز در آن مراسم در نظر گرفتیم، گفت: ما در مراسم افتتاح پیست شب شمشک کاملا در چارچوب‌های قانونی و فرهنگی جمهوری اسلامی گام برداشتیم و حتی به بانوانی که حجاب خود به خوبی رعایت کرده بودند یک جلسه استفاده رایگان از پیست را نیز هدیه دادیم. همچنین بسته‌های فرهنگی را نیز در مورد حجاب در آن مراسم در نظر گرفتیم.

 

محبی اضافه کرد: حضور نیروهای بسیج و نیروی انتظامی در آن مراسم خود گواه این موضوع است که اتفاقی خارج از چارچوب جمهوری اسلامی در آن مراسم رخ نداده است. به شخصه همواره تلاش کرده‌ام تا در چارچوب‌های عرفی و قانونی کشورم گام بردارم و حتی اگر این طور نیز نبوده به عنوان مسئول بهره‌برداری از پیست شب شمشک نیز موظف به رعایت کردن این هنجارها بودم.

 

وی اضافه کرد: تلاش ما همواره رعایت هنجارها در پیست‌های اسکی و مقابله با هنجار شکنان است. ما هیچ گاه کاری را انجام نمی‌دهیم که ارزش‌های جامعه را زیر سوال ببرد و یا مخالف عرف باشد.

 

مسئول بهره‌برداری از پیست شب شمشک در مورد عدم اطلاع فدراسیون اسکی از این مراسم نیز گفت: ما برگزاری مراسم افتتاحیه را به فدراسیون اسکی اطلاع داده بودیم و از مسئولان این فدراسیون برای حضور در مراسم افتتاحیه دعوت کردیم که البته رییس فدراسیون اسکی در این مراسم حضور نداشت.

 

محبی در پایان خاطرنشان کرد: ما چندین سال است که این مراسم را به صورت مداوم برگزار می‌کنیم و خدا را شکر در این چند سال اتفاقی که شامل هنجارشکنی باشد رخ نداده است. در ادامه نیز مانع حضور هنجارشکنان و اتفاقات خارج از عرف در پیست‌های اسکی خواهیم بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  6  =  11