هندوستان وطن دوم مسترکارت شد

با افتتاح بزرگترین مرکز تکنولوژی این شرکت در خارج از ایالات متحده

مسترکارت بلافاصله پس از دستیابی به سرویس های الکتراکارد (ElectraCard) و C-Sum، بزرگترین مرکز تکنولوژی خود در خارج از ایالات متحده را در پونای هندوستان افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک مسترکارت بلافاصله پس از دستیابی به سرویس های الکتراکارد (ElectraCard) و C-Sum، بزرگترین مرکز تکنولوژی خود در خارج از ایالات متحده را در پونای هندوستان افتتاح کرد.

از دستاوردهای سال 2014، پروژه C-Sum در وادودارا و سرویس های الکتراکارد(ECS) در پونای هندوستان است که موجب گسترش پردازش های تخصصی مسترکارت در هندوستان شد.

اهمیت این دستاور  این است که به طور قابل توجهی نوآوری های این مسیر را گسترش می دهد.

 در حال حاضر، هندوستان ده درصد از نیروی کاری مسترکارت در واحدهای کسب وکارهای مختلف را دارد. مسترکارت اذعان داشت: تا پایان سال جاری، در این واحد کاری، در مجموع 1500 کارمند استخدام و امکانات مشابهی را نیز در شهر وادودارا واقع در ایالت گجرات بنا می کند.

همچنین، ایجاد این مرکز تکنولوژی همکاری بین مهندسان و توسعه دهندگان هندی و گروه های نوآوری جهانی در مسترکارت را افزایش می دهد. مهندسان هندی بر روی نوآوری های موبایلی و پرداخت های غیرتماسی کار می کنند و موجب گسترش طرح های مالی دولتی در این شبه قاره می شوند.

راب ریگ، مسئول عملیات و تکنولوژی در مسترکارت اظهار داشت: «هندوستان یکی از پیشروان حوزه تکنولوژی است و بر روحیه کارآفرینی و نوآوری در این کشور متمرکز است. این مرکز تکنولوژی فرصت جمع کردن متخصصان و افراد مستعد در حوزه تکنولوژی را فراهم می کند و از ایده های جدید و نوآورانه برای کمک به شکل گیری آینده پرداخت ها استفاده می شود.»

منبع: http://finextra.com/

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1