سرانجام «خشم آجیلی» در کره جنوبی

یکی از مدیران ارشد سابق شرکت ملی هواپیمایی کره جنوبی به جرم نقض حقوق هوایی به یک سال زندان محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از خبر آنلاین به گزارش بی‌بی‌سی، هدر چو که به نام هییون آه هم شناخته می‌شود، در ماه دسامبر گذشته و زمانی که هواپیمای مسافربری حامل او برای بلند شدن از باند فرودگاه جی‌اف کندی نیویورک آماده می‌شد، خلبان را وادار کرد دوباره به محل سوار کردن مسافران برگردد.

بنا بر گزارش‌ها، یکی از مهمانداران هواپیما برای پذیرایی، یک بسته فندق استرالیایی (ماکادمیا) به خانم چو داده بود، در حالی که او آجیلی نخواسته بود و در عین حال انتظار داشت که این پذیرایی با گذاشتن آجیل در یک ظرف انجام شود. او که از این رفتار مهماندار به خشم آمده بود، در نهایت، بعد از برگرداندن هواپیما به محل سوار شدن مسافران، این مهماندار را از هواپیما پیاده کرد.

رسانه‌ها این ماجرا را با عنوان «خشم آجیلی» پوشش دادند.

قاضی او سانگ‌وو گفت که در این پرونده «کرامت انسانی» پایمال شده است و خانم چو طوری رفتار کرده که انگار این پرواز «هواپیمای شخصی خودش» بوده است.

خانم چو پیش از این، به دلیل رفتاری که داشت عذرخواهی کرده و از سمتش در هیات مدیره شرکت ملی هواپیمایی کره جنوبی کنار رفته بود. او چند نامه عذرخواهی هم به دادگاه ارائه کرد، ولی قاضی دادگاه گفت که خانم چو نتوانسته است به اندازه کافی ندامت و پشیمانی خود را از رفتاری که داشت، نشان دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  18