رتبه اول بیمه آسیا در گروه موسسات بیمه ای

بیمه آسیا با در اختیار داشتن بیش از 10 درصد از سهم بازار صنعت بیمه و بیش از یکصد شعبه و سه هزار نمایندگی در سراسر کشور به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور، همه ساله در بین یکصد شرکت برتر قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  روابط عمومی بیمه آسیا ، براساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی، بیمه آسیا در هفدهمین سال رتبه بندی یکصد شرکت برتر با فروش 19283/9 میلیارد ریال در سال 1392 ،رتبه اول در گروه موسسات بیمه ای را کسب کرد .

بنا براین گزارش در مراسمی که با حضور رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، سیدرضا نوروززاده رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مجتبی رجب بیگی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و مدیران اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، اسامی یکصد شرکت برتر ایران اعلام شد.

در بخش شاخص های مورد استفاده در رتبه بندی گزارش ویژه همایش شرکت های برتر ایران IMI-100درخصوص رتبه بندی شرکت های بیمه ای، مجموع درآمدهای بیمه ای و در آمد حاصل از سرمایه گذاری این شرکت ها لحاظ شده است.

همچنین در بخش روش شناسی رتبه بندی شرکت های برتر ایران، هدف از رتبه بندی شرکت های برتر ایران "شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت های ایران و رتبه بندی آن ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی، با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاه های اقتصادی" اعلام شده است .

گفتنی است بیمه آسیا با در اختیار داشتن بیش از 10 درصد از سهم بازار صنعت بیمه و بیش از یکصد شعبه و سه هزار نمایندگی در سراسر کشور به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور، همه ساله در بین یکصد شرکت برتر قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  ⁄    =  5