بهتر است به جای امیر خادم، رسول نامزد انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی شود

رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت: به جای امیر خادم بهتر است رسول کاندیدای انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نناد لالوویچ در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص میزبانی ایران از مسابقات جام جهانی کشتی اظهار داشت: میزبانی ایران بسیار خوب بود و میزبانی شما هر سال بهتر از قبل می‌شود.

وی افزود: برای اولین بار بود که مسابقات با چنین سبکی برگزار می‌شد و دیدار ترکیه و ایران در رده‌بندی یکی از بهترین مسابقاتی بود که دیدم و ایران به راحتی توانست این تیم را شکست دهد. کشتی ایران مستحق قهرمانی در این رقابت‌ها بود و من از غیبت برخی از بزرگان کشتی ایران در این پیکارها تعجب کردم.

رئیس اتحادیه جهانی کشتی در خصوص اینکه آیا با این شرایط ایران می‌تواند از مسابقات جهانی میزبانی کند یا خیر، خاطرنشان کرد: من در کنفرانس خبری نیز گفتم که ایران می‌تواند میزبان مسابقات جهانی باشد اما ابتدا باید کشتی زنان جدا شود و در آن صورت شانس ایران بسیار زیاد خواهد بود. این اتفاق شاید در سال 2018 رخ دهد.

لالوویچ در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه نظرتان در خصوص انتخاب یک ایرانی به عنوان عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی چیست و آیا کشورمان باید گزینه جدیدی را معرفی کند به تسنیم گفت: نظر من این است که اگر رسول خادم خودش کاندیدا شود بهتر است. امیر رضا خادم برادر وی رای بالایی داشت و تنها چند رای کم آورد اما در شرایط کنونی با توجه به روابطی که رسول دارد،‌ می‌تواند به جای امیر کاندیدا شود.

وی ادامه داد: 133 کشور دنیا باید رای دهند و هر کدام نماینده‌ای دارند که باید به گزینه‌ای رای دهند. در انتخابات امسال گزینه مجاری که چندین سال حضور داشت رای نیاورد و این یعنی باید رایزنی و اقدامات بیشتری انجام داد.

رئیس صربستانی اتحادیه جهانی کشتی تصریح کرد: مسئولان ورزش و سایر مقامات ایرانی باید از کاندیدای کشورشان حمایت کنند. آنها ابتدا باید برای گزینه آسیایی به جمع‌بندی برسند و کشورهای قاره خود را یکپارچه کنند و پس از آن نیز یک کاندیدا به اتحادیه معرفی کرده و برای رای آوردن این گزینه رایزنی انجام دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

59  −  54  =