پورشه ۱.۵ میلیاردی در خیابان‌های تهران

روزنامه آرمان از وجود پورشه یک و نیم میلیاردی 911 کاررا به گران‌ترین محصول کارخانه پورشه در خیابان های تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،روزنامه "ارمان" در ستون اخبار ویژه خود که با عنوان "شنیده‌ها" منتشر می شود، به انعکاس خبرهای زیر پرداخته است:

* تجمع پرستاران و کامیون‌داران مقابل مجلس

شنیده شد که جمعی از پرستاران و کامیون‌داران صبح دیروز برای رسیدگی به خواسته‌هایشان مقابل مجلس تجمع کردند. صبح دیروز جمعی از پرستاران و کامیون‌داران از سراسر کشور مقابل مجلس تجمع کردند. نماینده تجمع‌کنندگان پرستار درباره مشکلات خود گفت: یکی از خواسته‌های ما تجمع‌کنندگان اجرای بدون قید و شرط قانون بر زمین‌مانده تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و اجرای کامل قانون ارتقای بهره‌وری است. او اظهار کرد: خواسته دیگر ما اجرای عدالت در پرداخت تا سه برابر اختلاف و همچنین تغییرات بنیادی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که بر این اساس برخی مناصب و پست‌ها در گروه پیراپزشکان قرار گیرد. همچنین تجمع دیگری از سوی جمعی از کامیون‌داران کامیون دانگ‌فنگ T300 مقابل مجلس صورت گرفته که نماینده این تجمع‌کنندگان گفت: این تجمع بعد از 7 سال برای چندمین‌بار صورت گرفته است.

* پورشه یک و نیم میلیاردی در خیابان‌های تهران

شنیده شد که پورشه 911 کاررا، گران‌ترین محصول پورشه با قیمت یک میلیارد و 480 میلیون تومان در بازار ایران موجود است و بعد از آن پورشه پانامرا توربو و پورشه کاین توربو در صدر جدول قرار دارند. قیمت محصولات پورشه بدون تغییر بوده است و در بین این محصولات، پورشه 911 کاررا، خودرو‌ایی لوکس و اسپرت با قیمت 14 میلیارد و 800 میلیون ریال، بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده است. کلاس بدنه این خودرو از نوع کوپه است و از پرطرفدارترین خودروهای این برند محسوب می‌شود. قابل ذکر است که این خودروساز آلمانی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودروهای اسپرت است. بعد از پورشه 911 کاررا، پورشه پانامرا توربو و پورشه کاین توربو، لیفت‌بک و شاسی‌بلند محبوب با قیمت 13 میلیارد و 600 میلیون ریال و 13 میلیارد و 500 میلیون ریال با بیشترین قیمت گزارش شد‌ه‌اند.

* میمونی که یک‌شبه پولدار شد

شنیده شد که یک زوج هندی در اقدامی عجیب تصمیم گرفتند تمام دارایی‌های خود را به میمون خانگی‌شان بدهند. این زوج هیچ فرزندی ندارند و سال‌هاست که با این میمون زندگی می‌کنند و به همین دلیل او را بخشی از زندگی خود می‌دانند. براجیش و شابیستا در طول زندگی خود درآمد خوبی داشتند و املاک و حساب بانکی خوبی دارند اما به خاطر نبود فرزند، وصیت کردند که بعد از مرگ‌شان همه باید از این میمون محافظت کنند، چراکه دارایی‌هایشان برای اوست. این میمون که «چون مون» نامگذاری شده است، درحال حاضر 10 سال سن دارد اما می‌تواند تا سن 40 سالگی هم زندگی کند؛ به همین دلیل احتمال آن هست که بعد از مرگ صاحبانش همچنان زنده بماند. «چون مون» این روزها در شرایط خوبی زندگی می‌کند و رابطه خوبی هم با خانواده‌اش برقرار کرده است.

* هشدار درباره قطع حقوق برخی کارمندان

شنیده شد که یک مسئول مهم اجرایی با تاکید بر ضرورت دریافت کد استخدامی یا کد شناسه توسط همه کارمندان دولت، هشدار داد که از سال آتی تنها کارمندانی حقوق و مزایا دریافت می‌کنند که این کدها را اخذ کرده باشند. بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول مهم اجرایی به تعدادی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی، تاکید شده است که با وجود اطلاعیه‌های صادره در ماه‌های گذشته مبنی بر ضرورت دریافت کد استخدامی توسط همه کارمندان پیمانی و رسمی و کد شناسه برای کارمندان قرارداد معین و مشخص، هنوز برخی کارمندان اقدام به ارسال اطلاعات لازم و دریافت این کدها نکرده‌اند که درصورت عدم رعایت موارد فوق، از سال 1394 تنها کارمندانی حقوق و مزایای خود را دریافت می‌کنند که این کدها را اخذ کرده باشند.

* نظر آیت ا… مکارم درباره حریم خودرو

شنیده شد که آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، در پاسخ به سؤالی نظر خود را درباره حریم خودرو شخصی بیان کرد. در متن این سؤال آمده است: آیا داخل خودرو شخصی، تابع احکام حریم خصوصی است؟ در پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی آمده است: داخل خودرو جزو حریم خصوصی است و دیگری حق ندارد به آن تجاوز کند، مگر اینکه ضرورتی برای تفتیش وجود داشته باشد، ولی در هر حال سرنشینان باید جهات شرعی مانند حجاب و امثال آن را در داخل خودرو رعایت کنند.

* پذیرش استعفای شهردار کرمانشاه

شنیده شد که شورای اسلامی شهر کرمانشاه عصر دیروز با پذیرفتن استعفای شهردار کرمانشاه، علی حیدر کرمی را به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب کرد. عصر یکشنبه جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه با دستور کار رسیدگی به استعفای شهردار کرمانشاه برگزار شد. در این نشست که سومین جلسه رسیدگی به استعفای شهردار کرمانشاه پس از بی‌نتیجه ماندن دو جلسه قبل بود، موضوع استعفای پیمان قربانی در دستور کار گذاشته شد و طی آن این استعفا با 8 رای موافق پذیرفته شد. علی حیدر کرمی نیز با 10 رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری کرمانشاه انتخاب شد. گفتنی است استعفای شهردار کرمانشاه بیش از سه هفته است که به موضوع نخست رسانه‌ها تبدیل شده و کشمکش‌ها و گمانه زنی‌های زیادی را در پی داشت که با پذیرفته شدن استعفا و انتخاب سرپرست فاز نخست این موضوع بسته شد. در گام بعدی باید منتظر ماند که چه کسی به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

86  −    =  85