کارنامه زمستانی«سر آلکس درخشان» با تیمی که منچستر نیست

این شکست هم هوادارانی را که تنها به درخشش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دل‌خوش کرده بودند، حسابی نگران و هم کلکسیون شکست‌های پرسپولیس را در سه ماه اخیر تکمیل کرد. تیمی که از جام حذفی حذف شد و از شش بازی لیگ در فصل زمستان، تنها پنج امتیاز کسب کرد و با چهار شکست، روزهای سختی را برای هوادارنش رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شکست پرسپولیس برابر النصر عربستان پایان نمادینی بود برای عملکرد یک سال تیم بزرگ پایتخت که یک سال عذاب‌آور را برای تماشاگرانش رقم زده بود. این شکست هم هوادارانی را که تنها به درخشش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دل‌خوش کرده بودند، حسابی نگران و هم کلکسیون شکست‌های پرسپولیس را در سه ماه اخیر تکمیل کرد. تیمی که از جام حذفی حذف شد و از شش بازی لیگ در فصل زمستان، تنها پنج امتیاز کسب کرد و با چهار شکست، روزهای سختی را برای هوادارنش رقم زد.

به گزارش «تابناک»، اینکه پرسپولیس چه بود و چه شد و چه فرآیندی طی شد تا این بالا سر محبوب‌ترین تیم پایتخت بیاید، دیگر تکرار مکررات است و همه از تحولات عجیب و غریب یک سال اخیر این باشگاه خبر داریم؛ اما اینکه چرا پرسپولیس در سه ماه اخیر اینقدر سوهان روح هوادارانش بوده و یکی از ضعیف‌ترین نتایج دوران خودش را کسب کرده، شاید موضوعی باشد که بتوان اندکی در خصوص آن بحث کرد.

فصل زمستان برای پرسپولیسی‌ها در حالی آغاز شد که آن‌ها پیش از آن و در آخرین روزهای آذرماه با شکست برابر ذوب‌آهن جام حذفی را از دست داده بودند و حالا بعد از شروع مجدد لیگ ـ که به دلیل برگزاری جام ملت‌ها تعطیل شده بود ـ باز باید به مصاف سبزپوشان اصفهان می‌رفتند که مربی دو سال پیش پرسپولیس را روی نیمکتش می‌دید. نگاهی به تایم لاین دیدارهای پرسپولیس در فصل زمستان، نشان می‌دهد که شکست‌های این تیم از روز دهم بهمن و در هفته هجدهم لیگ بر‌تر برابر ذوب‌آهن آغاز شد. آن‌ها بعد از شکست یک ـ صفر برابر ذوب در دومین بازی عجیب خود از پس تیم 10 نفره و بدون دروازه‌بان ملوان هم برنیامدند و باز هم با نتیجه یک ـ صفر بازی را در آزادی واگذار کردند. پیروزی برابر پدیده که رقیب پرسپولیس در نیمه دوم جدول برای تصاحب جایگاه این تیم است، شاید موجب شد تا نیمکت پرسپولیس اندکی امیدوار شود.

اما آن‌ها باز هم در هفته بیست و یکم در آزادی ناکام شدند و نتوانستند برابر تیم صبای قم که با امتیاز برابر در آن هفته یک پله بالا‌تر از پرسپولیس بود هم به پیروزی دست یابند تا حداقل خودشان را از جایگاه نهم نجات دهند. شکست برابر تراکتورسازی، یکی دیگر از شکست‌های زمستانی پرسپولیس بود. آخرین بازی زمستانی پرسپولیس در لیگ هم برابر تیم ته‌جدولی نفت مسجد سلیمان بود که سرخ‌ها نتوانستد برتری 2-0 خود را برابر تیمی که شصت دقیقه ده نفره بازی می‌کرد حفظ کنند و با تساوی از مجموع شش بازی زمستانی خود در لیگ امسال تنها 5 امتیاز کسب کنند که آمار وحشتناک ضعیف 0.88 امتیاز برای هر بازی را برای این تیم ثبت کرده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  42