سرمایه‌گذاری سنگین مسترکارد در بیومتریک‌ها و حفاظت سایبری/ارائه راه حلی برای کاهش احتمال بروز به تقلب

این طرح مربوط به کارت‌های پرداختی به عنوان یک لایه مستقل امنیتی بر روی ابزارها و سیاست‌های موسسات مالی است و مبنای کار آن، تحت نظر داشتن و مسدودکردن تراکنش‌های خاص مبنی بر معیارهایی انتخاب شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت مسترکارد اذعان کرد 20 میلیون دلار دیگر در ارزیابی امنیت در سال جاری سرمایه‌گذاری می‌کند. این سرمایه برای پشتیبانی از محاظت بیومتریک از اپلیکیشن‌های موبایل و سیستم ارائه هشدارهای زودهنگام برای تهدیدهای بالقوه است. در فصل بهار سال جاری، مسترکارد سرویس Safety Net را راه‌اندازی خواهد کرد. این سرویس ابتکاری برای کاهش میزان خطر ابتلا به تقلب یا حملات سایبری در زمانی قبل از آگاه شدن ارائه‌کننده کارت پرداخت و همچنین قبل از پردازنده این تراکنش‌های است.

این طرح مربوط به کارت‌های پرداختی به عنوان یک لایه مستقل امنیتی بر روی ابزارها و سیاست‌های موسسات مالی است و مبنای کار آن، تحت نظر داشتن و مسدودکردن تراکنش‌های خاص مبنی بر معیارهایی انتخاب شده است.

این اپلیکیشن از الگوریتم‌هایی برای امتیازدهی و تحت نظر داشتن کانال‌های مختلف در مناطق جغرافیایی مختلف و بخش‌های مختلف کسب و کار به کار می‌رود و برای دخالت در تراکنش‌های بسیار خاص و جلوگیری از تقلب طراحی شده است.

مسترکارد در سطح دارندگان کارت‌ها، با انجمن اتحادیه اعتباری فدرال First Tech در یک برنامه آزمایشی مشارکت می‌کند و برای مشتریان امکان احراز هویت و تصدیق تراکنش‌ها براساس ترکیبی از بیومتریک‌های منحصر به فرد (مانند تشخیص صدا و چهره و تطبیق اثر انگشت) را فراهم می‌کند.
اخبار همکاری‌ها و شراکت‌ها حاکی از آن است که در ماه گذشته، انجمن First Tech در نظر دارد، کلیه کارت‌های بدهی و اعتباری حاوی چیپ‌های EMV تکنولوژی رمزعبور را ارائه کند و در کنار آن، برنامه‌های پاداش، کارت عضویت شخصی و توکن‌گذاری را نیز به کار گیرد.

کریس مک ویلتون، مسوول بازارهای امریکای شمالی در مسترکارد می‌گوید: «در حالی که فرایند مهاجرت به پرداخت‌های موبایلی و EMV در دست اجرا است، سرمایه‌گذاری‌های بیشتر ما، تلاش برای محاظت از سیستم‌های پرداخت، دارندگان کارت‌ها، بخش‌های تجاری و ارائه‌کنندگان کارت‌ها را نیز تقویت می‌کند.»

در ماه سپتامبر سال گذشته، مسترکارد مدعی شد که در اجرای آزمایشی داخلی یک سیستم تصدیق هویت بیومتریک ترکیبی که حاصل از ترکیب تشخیص صدا و تشخیص چهره بود، 98 درصد موفقیت کسب کرده است.

منبع: http://www.paymentscardsandmobile.com//

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  50