برگزاری نشست تخصصی با حضور معاونان ارزی پست بانک

دومین نشست اداره‌کل بانکداری و روابط بین‌الملل با معاونان ارزی پست بانک شعب تهران در سالن کنفرانس ساختمان امور شعب و بین‌الملل برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از روابط‌عمومی پست بانک  در این نشست که مدیر و کارشناسان اداره‌کل مذکور حضور داشتند ضمن بررسی وضعیت جاری امور ارزی بانک و موانع و مشکلات موجود و تشریح برنامه‌های عملیاتی سال‌جاری اداره کل بانکداری و روابط بین‌الملل و شعب ارزی برای تحقق درآمدها، رویکردهای جدید بازاریابی توسط شعب ارزی با توجه به تغییرات پیش‌آمده در نوع و رویه‌های کارگزاران طرف همکاری بانک مورد بررسی و تأکید قرار گرفت.

همچنین در ابتدای این جلسه مجتبی حقی سرپرست اداره کل بانکداری و روابط بین‌الملل ضمن اشاره به اینکه مجموعه بانکداری و روابط‌بین‌الملل و شعب ارزی بانک همه در یک صف واحد برای ارائه خدمات ارزی به مشتریان قراردارند گفت: با وجود محدویت‌های متعدد و مشکلات کارگزاران طرف همکار در زمینه خدمات ارزی، باید با تدبیر و تلاش مضاعف و ارائه خدمات متفاوت خاص مشتریان ارزی به نحو مطلوب تقاضاهای مشتریان را در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه انجام دهیم.

وی افزود: شعب ارزی نقش مهمی در جذب منابع ریالی و ارزی و همچنین افزایش درآمد بانک دارند که هرچه کیفیت، گستره و تنوع خدمات و مشتریان ارزی بیشتر شود تحقق این مهم سریع‌تر و آسان‌تر خواهد بود. لذا ضمن حفظ مشتریان فعلی، شناسائی بازارها و مشتریان بالقوه و متناسب با شرایط جدید می‌تواند کمک شایانی به این هدف نماید.

حقی تأکید کرد: در سال‌جاری در ارزیابی و درجه‌بندی شعب ارزی عملکرد آنها در تحقق برنامه‌های عملیاتی بخش ارزی نیز مورد لحاظ قرار خواهد گرفت و در نظر داریم با توجه به ظرفیت‌های موجود نسبت به افزایش شعب ارزی بانک به ویژه استان‌های فاقد شعبه ارزی اقدام نمائیم.
گفتنی است: در ادامه این جلسه هریک از معاونان شعب ارزی به ارائه مشکلات، خواسته‌ها و دیدگاه‌های خود برای بهبود و تسهیل عملکرد بخش ارزی و تحقق برنامه‌ها و انتظارات بانک پرداخته و برتلاش بیشتر برای نیل به اهداف و برنامه‌های تعیین شده و فعالیت بیشتر بر اساس رویکردها و سیاست‌های جدید و شرایط جدید در حوزه مشتریان ارزی تأکید کردند.
منبع:پست بانک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  45