پرداخت های موبایلی، جریان اصلی صنعت پرداخت در سال آینده /دستگاه های هوشمند جایگزین کارت ها و پول نقد می شوند

تحقیقات ویزای اروپا نشان می دهد:

نفوذ پرداخت های موبایلی در بین مشتریان در پنج سال آینده سرعت بسیار زیادی خواهد داشت و انتظار می رود تا سال 2020 ؛ 60 درصد از افراد حداقل هفته ای یک بار از پرداخت های موبایلی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  براساس تحقیقات صورت گرفته توسط شرکت ویزای اروپا؛ پیش بینی می شود تا سال 2020 در انگلستان بیش از 1.2 میلیارد پوند پرداخت های موبایلی صورت گیرد و کم کم دستگاه های هوشمند جایگزین کارت ها و پول نقد شوند.  این مطالعه توسط شرکت ویزا و با 12015 مصرف کننده اروپایی صورت گرفته است. بنابراین انتظار می رود تا سال 2020، از هر چهار انگلیسی یک نفر از گوشی موبایل خود برای پرداخت های روزانه استفاده کند. هم اکنون از هر 12 انگلیسی یک نفر به صورت روزانه از پرداخت های موبایلی استفاده می کند.

به گزارش ویزای اروپا نفوذ پرداخت های موبایلی در بین مشتریان در پنج سال آینده سرعت بسیار زیادی خواهد داشت و انتظار می رود تا سال 2020 ؛ 60 درصد از افراد حداقل هفته ای یک بار از پرداخت های موبایلی استفاده کنند.

هم چنین انتظار می رود؛ میانگین پرداخت های انجام شده توسط خریداران موبایلی تا سال 2020 به 27 پوند در هفته افزایش یابد و این رقم از میانگین مبلغ پرداختی توسط کاربران فعلی، 10 پوند بیشتر است.

جِرِمی نیکولدز، مدیر اجرایی بخش پرداخت های موبایلی در ویزای اروپا معتقد است این اعداد، تخمین دست پایینی از تاثیر پرداخت های موبایلی در انگلستان است و مردم این کشور با استفاده از پرداخت های غیرتماسی فرایندهای پرداخت بسیار ساده ای را تجربه خواهند کرد.

وی در این باره گفت : « ما در شرکت ویزای اروپا معتقدیم این اعداد و ارقام بسیار محافظه کارانه و تقریبی سنجیده شده اند و نرخ گسترش پرداخت های موبایلی در واقعیت بسیار بالاتر از این خواهد بود. مخصوصا اگر به رشد میزان کاربری های پرداخت های غیرتماسی نگاهی داشته باشید، خواهید دید که رشد میزان استفاده از این تکنولوژی در 12 ماه گذشته، 2 برابر و مبلغ پرداخت ها 3 برابر شده است. پیشرفت های صورت گرفته در پرداخت های غیرتماسی و تجارت آنلاین در هموار کردن راه برای نسل بعدی تکنولوژی پرداخت موبایلی نقشی کلیدی ایفا می کند. 12 ماه آینده برای ما زمانی است که پرداخت های موبایلی جریان اصلی صنعت پرداخت خواهد بود.»

با توجه به ارقام منتشر شده توسط انجمن کارت های انگلستان، انگلیسی ها بیش از 600 میلیارد پوند را با استفاده از کارت های پرداختی جا به جا کرده اند.

در اوایل ماه جاری، شرکت پردازش پرداخت های وردپی (WorldPay)، اعلام کرد که بیش از 2 میلیارد پوند پرداخت غیرتماسی را پردازش کرده است و تراکنش های این شرکت تا 6 ماه آینده بیش از 49 درصد افزایش خواهد داشت.

نیکولدز در این باره گفت : « زمانی که درباره پول صحبت می شود، همواره نگرانی هایی راجع به کنترل و تامین امنیت آن نیز مطرح است . بنابراین عدم اطلاع رسانی کافی می تواند به مانعی جدی تبدیل شود. این موضوع را در گسترش پرداخت های غیرتماسی مشاهده کردیم؛ زمانی که مشتریان استفاده از یک تکنولوژی جدید را بیاموزند، اطرافیان خود را در حال استفاده از آن ببینند و پرداخت های موفق انجام دهند، میزان نرخ گسترش تکنولوژی پرداخت به سرعت اوج می گیرد.

مترجم:سمانه سمیعی

منبع : http://finextra.com

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  −    =  11