پرونده کریم انصاری فرد در تیم ملی بسته شد؟

کریم انصاری فرد خیلی زود پدیده شد،خیلی زود به تیم ملی رسید و به نظر می رسد خیلی زود هم از تیم ملی کنار رفته باشد!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به نقل از خبرآنلاین؛البته هنوز هیچ چیز برای او تمام نشده و شماره 10 فوتبال ایران اگر کمی تلاش کند شاید بتواند دوباره به تیم ملی برسد اما خبرها و اتفاقاتی که می افتد چندان هم برای این بازیکن خوشایند نیست.

انصاری فرد از روز یازدهم فروردین دیگر به تیم ملی دعوت نشده است.بازیکنی که یک فصل نه چندان موفق را در اوساسونا سپری کرد و نتوانست آن طور که باید در این تیم لالیگایی مثمر ثمر باشد.

این در حالی است که به نظر همین ناکامی دلیلی شده برای اینکه کارلوس کروش دیگر بی خیال کریم شود و حتی پیراهنی که او در اردوهای تیم ملی می پوشید را به وحید امیری،مدافع-هافبک جوان تیم نفت بدهد.شماره”10″ که سال های زیادی بر تن علی دایی بود و پس از او غلامرضا رضایی و همین کریم انصاری فرد آن را به تن می کردند.

به نظر تا به حال سابقه نداشته که شماره “10” را یک مدافع-هافبک در تیم ملی بر تن کند. شماره ای که حالا در اختیار وحید امیری است و این شاید پایانی باشد بر پرونده کریم انصاری فرد در تیم ملی، مگر اینکه او یک بار دیگر احیا شود و خودش را به کروش و تیم ملی تحمیل کند.

امیری چپ پای خوبی است که 26 ساله است و با گرفتن پیراهن شماره “10”یک گام دیگر به یار ثابت شدن تیم کروش نزدیک شده است. کروش به نظر پس از کنار گذاشتن پولادی به ترکیب ایده آلش در سمت چپ تیم ملی رسیده است و از همین ترکیب تا جام جهانی استفاده خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  −    =  14